duminică, 20 mai 2018

„Cine Mă iubeşte păzeşte cuvintele Mele”

Asa ne spune  Domnul Iisus Hristos.

Devine inevitabila intrebarea: Eu... oare chiar Il iubesc  cu adevă­rat pe Mântuitorul? 

Cercetandu-mi viaţa şi conştiinta, cu siguranţă pot afla răspunsul cuvenit la această întrebare. 

Una e sa cunosti, sa crezi, si alta e sa iubesti!

Iubirea este esenta mantuirii!

Desigur credem in Domnul Hristos si Îl putem cu­noaş­te dacă Ii citim învăţăturile.

Ca sa Il iubim insa, trebuie sa-I urmăm poruncile, sa-I dedi­căm fiecare zi a vieţii noastre, sa ne îndreptăm spre El cu rugăciuni. Citirea Scripturii, fap­tele bune, postul, Spovedania, Împărtăşirea cu Trupul şi Sân­gele Mântuitorului, toate aces­tea impreuna si fiecare in parte sunt tot atatia paşi spre cunoaşterea si mai ales spre  unirea cu Domnul Hristos!

Când iubeşti pe Dumnezeu, fiecare clipă a vieţii este un mic pas spre rai. 

Zis-a Domnul către ucenicii Săi: Cuvintele pe care vi le spun nu le vorbesc de la Mine, ci Tatăl – Care rămâne întru Mine – El Însuși face aceste lucrări. Credeți Mie că Eu sunt întru Tatăl și Tatăl este întru Mine, iar de nu, credeți-Mă pentru lucrările acestea. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce crede în Mine va face și el lucrările pe care le fac Eu, și mai mari decât acestea va face, pentru că Eu Mă duc la Tatăl. Și orice veți cere în numele Meu, aceea voi face, ca să fie slăvit Tatăl întru Fiul. Dacă veți cere ceva în numele Meu, Eu voi face. Dacă Mă iubiți, păziți poruncile Mele. Și Eu voi ruga pe Tatăl și alt Mângâietor vă va da vouă, ca să fie cu voi în veac: Duhul Adevărului, pe Care lumea nu poate să-L primească, pentru că nu-L vede, nici nu-L cunoaște; voi însă Îl cunoașteți, pentru că rămâne la voi și în voi va fi! Nu vă voi lăsa orfani; voi veni la voi. Încă puțin timp și lumea nu Mă va mai vedea; voi însă Mă veți vedea, pentru că Eu sunt viu și voi veți fi vii. În ziua aceea veți cunoaște că Eu sunt întru Tatăl Meu și voi întru Mine și Eu întru voi. Cel ce are poruncile Mele și le păzește, acela este care Mă iubește; iar cel ce Mă iubește pe Mine va fi iubit de Tatăl Meu și-l voi iubi și Eu și Mă voi arăta lui.Ioan 14, 10-21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu