marți, 22 octombrie 2019

REVENIRE LA RITMUL LITURGIC

Am trecut - inca o data -  evaluarile unei noi sesiuni a Centrului Ortodox de Studii și Cercetare „Dumitru Stăniloae” – Paris!


Evaluarea din acest an s-a facut la Anvers, o bijuterie de oras, pe care va sfatuiesc sa nu ratati sa-l vizitati! 
Intalnirea a fost ocazia ideala a contactului real, dupa un an de virtual, prilej de gasire si regasire, de aflare, intelegere si descoperire, de scaldare in admosfera duhovniceasca! 

Ne-am prezentat lucrarile, ne-am ascultat invatand unii de la altii, am fost intrebati si am intrebat, ne-am primit rasplata muncii, ne-am rugat, am privegheat, ne-am impartasit dintr-un potir, dar ne-am si bucurat de orasul lui Rubens... devenit intre timp si un centru important al diamantelor!


 Pe scurt: a fost minunat!

Imagini pentru anvers

Sejurul belgian - in orasul in care, ciocolata, biscuitii,  cartofii prajiti si... diamantele fac drum spre Rubens - mi-a facut bine si mi-a dat puterea sa mai trec printr-o mica interventie chirurgicala, asa ca iata-ma dornica sa imi reincep meditatiile zilnice! 

Cu ajutorul lui Dumnezeu sper sa reusesc sa ma tin de poala Lui si sa cresc odata cu timpul ce mi-l da!


Imagini pentru anvers

Sper sa ma refac repede si sa reincep sa-mi pun gandurile aici!
Doamne, ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu