vineri, 20 septembrie 2024

LA INCEPUT DE AN LITURGIC UN INCEPUT BUN!

 Vacanta s-a incheiat de ceva vreme. 

Am lasat insa si un pic de timp pentru... readaptare, pentru revenirea la realitatea vietii cotidiene.

Cand ma gandesc ca acest blog are mai mult de 10 ani nu imi vine a crede! Timpul zboara, viata trece si, oricate fotografii am face, doar ceea ce ne-a atins sufletul ramane intiparit in memoria trupului care nu uita nimic!

Ca la orice inceput de an, si acest inceput liturgic ma indeamna sa imi fac o lista de obiective. Oricine trece pe aici poate gasi tot sirul pasajelor evanghelice. Ani de zile am scris zilnic, o terapie care m-a scos din pericolul caderii in deznadejde.

Am avut si tentative eseistice legate de povestile biblice, explorari care mi-au tinut mintea si sufletul in stare de cautare, atingandu-ma in adancul sinelui meu/

Ma gandesc sa reiau aceste povesti si sa incerc astfel un exercitiu care sa ne poarte pe drumul spre descoperirea Scripturii!

Ramane de vazut cat voi reusi dar, daca Dumnezeu vrea... orice este posibil!

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu