joi, 9 octombrie 2014

Z 245

Exista multa lume care crede in medicamente pur si simplu! Eu am invatat ca nu exista nici unul care sa faca doar bine. Ba exista unele al caror bine nici nu merita sa-l gusti, raportat la raul pe care ti-l fac. Ca sa nu mai vorbim de dependenta pe cate ti-o dau!
Sacaita de durerea de sold, am cedat aseara si am luat un calmant!
Urmarea: toata camera se invartea cu mine de abia am putut sa fac fata acestei stari! 
Nu faceam eu mai bine sa rabd?
In fine, am facut-o, am suportat, acum... m-am invatat minte!

Azi este la fel de urat ca si ieri.
Dimineata parea sa fie frumos dar... curand lucrurile s-au schimbat.
Si apropos la vorbele din batrani care nu se mai potrivesc: aceea cu "ziua buna se cunoaste de dimineata" nu mai functioneaza nici meteorologic si nici in plan uman! 
Si va propun sa analizati... :)

O zi binecuvantata!

EVANGHELIA ZILEI
Luca 4, 16-22

În vremea aceea a venit Iisus în Nazaret, unde fusese crescut, şi a intrat, după obiceiul Său, în ziua sâmbetei în sinagogă şi s-a sculat ca să citească. Şi I s-a dat cartea proorocului Isaia şi, deschizând El cartea, a găsit locul unde era scris: Duhul Domnului este peste Mine, căci Domnul M-a uns să binevestesc săracilor; M-a trimis să tămăduiesc pe cei zdrobiţi cu inima; să propovăduiesc robilor dezrobirea şi celor orbi căpătarea vederii; să dau drumul celor apăsaţi şi să vestesc anul plăcut Domnului. Şi închizând cartea, a dat-o slujitorului şi a şezut, iar ochii tuturor din sinagogă erau privind spre El. Şi a început a zice către dânşii: astăzi s-a împlinit Scriptura aceasta pe care aţi auzit-o. Şi toţi îl încuviinţau şi se mirau de cuvintele harului, care ieşeau din gura Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu