vineri, 27 mai 2016

EU SUNT DIN CELE DE SUS...

Am gasit pe internet-ul asta, care inghite tot ce vrei si ce nu vrei, tot felul de arsertiuni legate de originea Mantuitorului. Sa scoti din context si sa analizezi... este o capcana teribila!
Dealtfel sunt lucruri legate de Dumnezeu care nici nu ar trebui explicate. Cum sa explici nemarginirea cand tu esti marginit in toate? Cum sa explici si sa intelegi nemurirea cand nimeni dintre oameni nu este vesnic? Cum sa intelegi lumea vesnica cu mintea asta care este calibrata la lumea muritoate?
A incerca sa patunzi nepatrunsul... poate fi sminteala curata!
Tot ce trebuie sa afli este daca cezi sau nu!
Si daca crezi... toate ti se vor lamuri tie!
O sa cauti in intelepciunea Sfintelor Scripturi nu ca sa fii sigur ca e adevarat Cel in care ai decis sa crezi ci ca sa ajungi sa-L intalnesti, sa ai parte ca El sa ti se descopere in toata spendoarea Lui intreita, asa cum spunea Sf Patrick, ca un trifoi
In Sfintele Scripturi e scris ca Dumnezeu-Tatal l-a trimis pe pamant pe Dumnezeu-Fiul intrupat in om, facut om din sangiuirile Sfintei Maria, ca sa simta, sa sufere, sa moara si sa invieze conform iconomiei lui Dumnezeu , care doreste sa facem urmam modelul hristic, spre mantuirea noastra, oameni pacatosi ce suntem, robiti dorintelor noastre trecatoare, aducatoare de moarte! 
El, Domnul, ne-a redat astfel nemurirea si, fara acest demers... fara jertfa de sange a Fiului Omului, mesajul Sau nu avea cum sa fie inteles, nici crezut! 

Mantuitorul nu a fost in lume un personaj cu superputeri, caci, daca era asa, ar fi scapat de moarte. 
El a fost om trimis ca Dumnezeu intrupat; stia cine e dar, pentru a redeveni Dumnezeu-Fiul, unul din  Treime, trebuia sa moara ca om, sa invieze, pentru ca apoi sa se inalte la cer, regasindu-si locul in Sfanta Treime! 
"Caci, dacă nu credeţi că Eu sunt, veţi muri în păcatele voastre."
Şi iarăşi le-a zis: Eu Mă duc şi Mă veţi căuta şi veţi muri în păcatul vostru. Unde Mă duc Eu, voi nu puteţi veni. Deci ziceau iudeii: Nu cumva Îşi va ridica singur viaţa? Că zice: Unde Mă duc Eu, voi nu puteţi veni. Şi El le zicea: Voi sunteţi din cele de jos;
Eu sunt din cele de sus. Voi sunteţi din lumea aceasta; Eu nu sunt din lumea aceasta. V-am spus deci vouă că veţi muri în păcatele voastre. Căci dacă nu credeţi că Eu sunt, veţi muri în păcatele voastre. Deci Îi ziceau ei: Cine eşti Tu? Şi a zis lor Iisus: Ceea ce v-am spus de la început. Multe am de spus despre voi şi de judecat. Dar Cel ce M-a trimis pe Mine adevărat este, şi cele ce am auzit de la El, Eu acestea le grăiesc în lume. Şi ei n-au înţeles că le vorbea despre Tatăl. Deci le-a zis Iisus: Când veţi înălţa pe Fiul Omului, atunci veţi cunoaşte că Eu sunt şi că de la Mine însumi nu fac nimic, ci precum M-a învăţat Tatăl, aşa vorbesc. Şi Cel ce M-a trimis este cu Mine; nu M-a lăsat singur, fiindcă Eu fac pururea cele plăcute Lui. Spunând El acestea, mulţi au crezut în El. Ioan 8, 21-30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu