luni, 20 februarie 2017

SFANTUL SI MARELE POST

a inceput, chiar daca saptamana aceasta inca mai mancam oua si branzeturi!

Sa ne rugam, asadar, sa punem inceput bun si sa mai inaintam cat de putin pe calea duhovniciei.

Doamne şi Stăpânul vieţii mele, duhul trândăviei, al grijii de multe, al iubirii de stăpânire şi al găririi în deşert nu mi-l da mie.

Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi al dragostei, dăruieşte-l mie, robului Tău.

Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşealele mele şi să nu osândesc pe fratele meu, că binecuvântat eşti în vecii vecilor.

Dumnezeule, milostiv fii mie, păcătosul!

Dumnezeule, curăţeşte-mă pe mine, păcătosul!

Cel ce m-ai zidit, Dumnezeule, mântuieşte-mă!

Fără de număr am greşit, Doamne, iartă-mă!

Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu