marți, 11 februarie 2020

6 ANI DE EXISTENTA!

In ziua de 07 02 2020 blogul acesta a aniversat... 

6 ani !

Nu stiu cat a fost el de folos trecatorilor internetului, dar stiu ca mie mi-a fost necesar si imi este indispensabil!

Facut din nevoia de a avea un toiag spiritual de care sa ma sprijin, blogul a devenit mai mult decat atat: azi este locul meu de rugaciune!


In acesti ani am invatat multe. Ba chiar m-am si scolit. Am crescut si eu odata cu numarul postarilor (1435). Daca 


Multumesc lui Dumnezeu ca ma tine inca, caci multe voi mai avea de invatat! Nu doar de invatat ci si de implinit -  caci nu e destul sa stii mai trebuie si sa si aplici in viata rodul cunoasterii!

In evanghelia de azi, Mantuitorul isi pregateste apostolii pentru suferinta finala! Pentru ca ei aveau sa cunoasca moartea muceniceasca iar noi, daca nu vom fi dintre cei care vor apuca sfarsitul lumii, momentul transfigurarii corpurilor noastre, avem oricum de luptat cu fiecare durere care ne va apropia de Hristos.

Suferinta este totusi calea!

 „Zis-a Domnul către ucenicii Săi: Iar când veți vedea «urâciunea pustiirii», cea prezisă de prorocul Daniel, stând unde nu se cuvine - cine citește să înțeleagă -, atunci cei ce vor fi în Iudeea să fugă în munți, iar cel de pe acoperiș să nu coboare în casă, nici să intre ca să-și ia ceva din casa sa și cel ce va fi în țarină să nu se întoarcă îndărăt ca să-și ia haina. Dar vai celor ce vor avea în pântece și celor ce vor alăpta în zilele acelea! Rugați-vă, dar, ca să nu fie fuga voastră iarna. Căci în zilele acelea va fi necaz cum nu a mai fost până acum de la începutul făpturii pe care a zidit-o Dumnezeu și nici nu va mai fi. Și, de nu ar fi scurtat Domnul zilele acelea, n-ar scăpa nici un trup, dar pentru cei aleși, pe care El i-a ales, a scurtat acele zile. Și atunci, dacă vă va zice cineva: Iată, aici este Hristos, sau: Iată, este acolo, să nu credeți. Se vor ridica hristoși mincinoși și proroci mincinoși și vor face semne și minuni ca să ducă în rătăcire, de va fi cu putință, chiar pe cei aleși. Dar voi luați seama! Iată, dinainte v-am spus vouă toate.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu