duminică, 3 iunie 2018

NEVREDNICIA NOASTRA

... are legatura mai intai de toate cu... IUBIREA!

Intr-o postare mai veche, pomeneam despre iubirea desavarsita. 

Cineva mi-a scris: "Numai iubirea unei mame este desavarsita!"
Marturisesc ca am avut o clipa de deruta, dar numai una !

Multe spune omul... viata insa este cea care il invata, contrazicand deseori si cele mai sigure pareri!


In greaca   cuvantul care exprimă dragostea familiala
este”storge”. Cuvantul exprima dragostea părintilor pentru copii dar si cea a copiilor pentru părinți, dragostea intre frati dar si simpatia, am zice noi, intre colegii de serviciu...

Aceasta forma de iubire nu exprima  insa capacitatea maxima a omului de a iubi, deoarece nu poate fi stabilă. Si asta... pentru ca viata o schimba.
Parintii mor, copiii ii dezamagesc pe parinti sau pot chiar muri, din nefericire, frații pot ajunge chiar a se urî intre ei in urma unor conflicte, prieteniile se destrăma, schimbarile ne departeaza colegii de servici, de amicii nostri, etc.

Cand analizezi astfel lucrurile intelegi ca singura iubire fara margini, care nu cunoste moartea, desi nu reusim sa ajungem mereu sa o nutrim, este cea pentru Dumnezeu! 
El este Cel care ne iubeste cu jertfelnicie! El este prezent in toate caderile si urcarile noastre, la El ne intoarcem fie ce-o fi!

Scopul vietii nostre trebuie sa fie acela de a incerca sa fim demni de El, de iubirea Lui  constanta, de credinciosia Lui!

Matei 10, 32-33; 37-38; 19, 27-30


Zis-a Domnul către ucenicii Săi: Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi și Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. Iar de cel care se va lepăda de Mine înaintea oamenilor, și Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. Cel ce iubește pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubește pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; și cel ce nu-și ia crucea și nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine. Atunci Petru, răspunzând, I-a zis: Iată, noi am lăsat toate și Ţi-am urmat Ţie. Cu noi, oare, ce va fi? Iar Iisus le-a zis: Adevărat zic vouă că voi, cei ce Mi-ați urmat Mie, la înnoirea lumii, când Fiul Omului va ședea pe tronul slavei Sale, veți ședea și voi pe douăsprezece tronuri, judecând cele douăsprezece seminții ale lui Israel. Și oricine a lăsat case, sau frați, sau surori, sau tată, sau mamă, sau femeie, sau copii sau țarini pentru numele Meu, înmulțit va lua înapoi și viață veșnică va moșteni. Și mulți dintâi vor fi pe urmă și cei de pe urmă vor fi întâi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu