luni, 7 martie 2016

FILA DE JURNAL

  • Azi incepe "saptamana alba", care precede intrarea in Marele Post si in care se mananca produse lactate, oua si peste.         Nu stiu ce voi reusi sa fac in perioada ce vine si nici de ce voi fi in stare, dar, chiar daca as sti, cred ca n-ar fi bine sa o spun.  Asta pentru ca adesea diavolul, care e la panda, isi pune in cap sa ne strice planurile! Si mai intelept este sa tac!
  • Vacanta s-a incheiat pentru piticii mei si reincepem drumurile si activitatile de rutina. Important este ca vine primavara!
  • Si, pentru ca veni vorba, in gradina este de lucru, cat sa dam in branci... Suntem inca la taiat si fasonat pomii!
  • Scoala am si eu - cursuri de seara on line (sic) - deci nu prea am timp sa ma vait. Si apoi, de ce m-as vaita?
  • Analizele mi-au iesit bine; mai am de facut cele trei vizite - chirurgului, oncologului si ginecologului - pentru a le arata si lor cum stau si a le plati onorariile :)  Si de fapt nu ma plang nici de onorarii caci banii ii primesc inapoi in cel mult 3 luni! Asadar nu e loc de vaicareala ci de rugaciuni de multumire! Evident nu ma consider vindecata de cancer dar imi place sa cred ca mai am un pic de ragaz cat sa-mi mai trag sufletul!
  • In mod straniu sunt destul de lacrimogena dar exista explicatii, daca chiar vreau sa nu ma ingrijorez de starea mea psihica! Pomenirea celor adormiti este rascolitoare. Eu ii am permanent cu mine dar... rugaciunile parastaselor sunt tulburatoare! Exista o incontestabila si perpetua nostalgie iar singuratatea lumeasca devine, cu astfel de ocazii, o rascolire ... Dar trece si asta caci toate trec!
  • Multumesc, Doamne, pentru toate: pentru cele bune, care mi-au mangaiat sufletul, dar si pentru nelinistile si tulburarile  care m-au smerit! Intelepteste-ma si ajuta-ma sa tin calea! Ajuta-ma sa iubesc, sa inteleg si sa iert!

"Iubitule, nu urma răul, ci binele. Cel ce face bine din Dumnezeu 
  este; cel ce face rău n-a văzut pe Dumnezeu." 3 Ioan 1




2 comentarii:

  1. Vestea ca ti-au iesit analizele bune este grozava! Doamne Ajuta si numai bine!
    Cu mult drag Leea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Ai reusit sa ma emotionezi! Nu sunt obisnuita sa primesc comentarii pe acest blog.
      Da. Am inca un ragaz! Imi este si frica sa ma bucur asa ca... le iau si eu usor, ca fiind vesti firesti, ale unei femei obisnuite, fara diagnostice... infricosatoare!
      Domnul sa ne ajute pe toti!

      Ștergere