marți, 23 decembrie 2014

Z 321

E clar: am o gripa, cum nu am avut de vreo 15 ani!

Dimineata am facut un frison de toata frumusetea!
Desigur, este ultimul lucru de care aveam nevoie dar... toate de la Domnul!
Ca orice persoana bolnava de cancer, nu pot lua orice medicament, ceea ce nu este deloc o fericire cand esti incercat de gripa!

Azi am reusit sa fac sarmalele... Cum? Cu ajutor de Sus! Sunt sigura ca ingerii ori Maica Domnului mi-au fost alaturi!
Piftia este ok, iar maine ma ocup de restul, in limita puterilor mele...

EVANGHELIA ZILEI
Ev. Luca 21, 12-19

Zis-a Domnul către ucenicii Săi: păziţi-vă de oameni, pentru că ei vor pune mâinile pe voi şi vă vor prigoni, dându-vă prinşi în sinagogi şi în temniţe, şi vă vor duce la împăraţi şi la dregători, din pricina numelui Meu. Şi vi se va întâmpla să mărturisiţi. Puneţi deci în inimile voastre să nu va gândiţi de mai înainte ce veţi răspunde. Căci Eu vă voi da gură şi înţelepciune, căreia nu-i vor putea răspunde nici sta împotrivă toţi potrivnicii voştri. Şi veţi fi daţi şi de părinţi, şi de fraţi, şi de rudenii, şi de prieteni; şi unii dintre voi vor fi daţi la moarte. Şi veţi fi urâţi de toţi oamenii, din pricina numelui Meu. Dar nici un păr din capul vostru nu va pieri. Prin răbdarea voastră, vă veţi păstra sufletele voastre.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu