miercuri, 3 decembrie 2014

ZIUA 300

Au trecut 300 de zile de cand am inceput sa numar... 

Trupul mi-a captat toata atentia. Pentru trup am indurat o multime de suferinte pe care azi abia daca mi le mai amintesc. 
Ma intreb insa: ce anume am reusit sa fac eu, pentru sufletul meu, in aceste zile?
Cu siguranta infinit mai putin decat ar fi trebuit sa fac!
Sper ca Dumnezeu sa-mi asculte inima, sa imi ia in seama canonul suferintei si sa ma ierte pentru putina nevointa!
Asa lasam noi, oamenii, sa treaca pe langa noi mantuirea!
Asteptam doar ingaduinte, pe care dealtfel constiinta noastra le detesta in taina, chiar daca le cere mereu! 
Asteptam totul de la El... Macar iubire sa-i dam in schimb!

Iarta-ma, Doamne!

EVANGHELIA ZILEI

Ev. Luca 15, 1-10 

În vremea aceea stăteau aproape de Iisus toţi vameşii şi păcătoşii, ca să-L asculte. Dar fariseii şi cărturarii cârteau, zicând: Acesta primeşte la Sine pe păcătoşi şi mănâncă cu ei. Atunci a zis către ei pilda aceasta, spunând: care om dintre voi, având o sută de oi şi pierzând una dintre ele, nu lasă, oare, pe cele nouăzeci şi nouă în câmpie şi se duce după cea pierdută, până când o găseşte? Şi dacă a găsit-o, o pune pe umerii săi cu bucurie şi, sosind acasă, cheamă prietenii şi pe vecini, zicându-le: bucuraţi-vă cu mine, căci am găsit oaia mea cea pierdută. Vă spun vouă că tot aşa va fi bucurie în cer pentru un păcătos care se pocăieşte, mai mult decât pentru nouăzeci şi nouă de drepţi care nu au nevoie de pocăinţă. Sau care femeie, având zece drahme, dacă pierde o drahmă, nu aprinde, oare, lumina şi nu mătură casa şi nu caută cu băgare de seamă, până o găseşte? Şi dacă o găseşte, cheamă prietenele şi vecinele, spunându-le: bucuraţi-vă cu mine, căci am găsit drahma pe care o pierdusem. Vă spun vouă că tot aşa se face bucurie înaintea îngerilor lui Dumnezeu pentru un păcătos care se pocăieşte.

Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu