marți, 14 aprilie 2015

CUM IMI MAI MERGE

File de jurnal

Am incheiat perioada Postului - parcurs cu sincope in perioada in care am fost in Romania! 
Marturisesc ca, acum, dupa atata mancare ... as lua-o de la capat!

Mana este umflata, asa ca acum va trebui sa ma ocup de ea. Am consultat un naturopath care mi-a recomandat masaj cu anumite uleiuri esentiale. 
Anumite si speciale pentru ca, primul cancer, acela datorita caruia am avut si metastaze ganglionare ceea ce a implicat scoaterea ganglionilor limfatici, era hormono-dependent si deci exista interdictii!
Iata de ce este necesar sa nu ne tratam dupa ureche caci plantele pot  fi si ele daunatoare, nu numai "chimicalele"!

Altfel... am facut toate cele necesare si traditionale, chiar si cozonac, desi in repetate randuri mana se schiminosea de carcei pe marginea ligheanului de framantat :)!

Am ajuns si la biserica, am plans si eu si apoi m-am bucurat!

Multumesc Domnului pentru sansa de a mai trece cu bine un Paste si de a ma bucura inca o data alaturi de ai mei! 
Si, chiar daca jumatate din familia mea e in Romania, am fost toti intr-un gand si o simtire!

Hristos a Inviat, deci... sa ne veselim, oameni buni, caci El a adus Bucuria la toata lumea!