duminică, 3 ianuarie 2016

DUMINICA

Înaintea Botezului Domnului

Evanghelia dupa Marcu
(I, 1-8)


Inceputul Evangheliei lui Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu.
După cum este scris în profetul Isaia:
"Iată, Eu îl trimit înaintea feţei Tale pe îngerul Meu, care-Ţi va pregăti calea; glasul celui ce strigă în pustie: Gătiţi calea Domnului, drepte faceţi-I cărările."
Ioan boteza în pustie, propovăduind botezul pocăinţei spre iertarea păcatelor. Şi ieşeau spre el tot ţinutul Iudeii şi toţi cei din Ierusalim şi se botezau de către el în râul Iordan, mărturisindu-şi păcatele. Şi Ioan era îmbrăcat în haină de păr de cămilă, cu cingătoare de piele împrejurul mijlocului şi se hrănea cu lăcuste şi miere sălbatică. Şi propovăduia, zicând: „Vine în urma mea Cel ce este mai tare decât mine, Căruia nu sunt vrednic, plecându-mă, să-I dezleg cureaua încălţămintelor. Eu v'am botezat cu apă, dar el vă va boteza cu Duh Sfânt“.

Oficial ciclul de sarbatori ale Craciunului  se incheie dupa 
Epifanie si slavirea Sf Ioan Botezatorul!
Noi le incheiem astazi!
Primul sfarsit de saptamana al anului celui nou s-a scurs deja!
Am petrecut si prima aniversare, dar de maine ... gata: vacanta se incheie si incepem "oficial" sa muncim!

Am petrecut primul Craciun si primul Revelion in casa noua, am incercat sa fim relaxati, desi inca nu ne-am dezmeticit!
Personal ma simt destul de obosita dar, daca ma las, e si mai rau asa ca, vorba mamei mele, "ne gresam sa scapam de scartaiala si... o luam din loc"!  :)

Tot de maine ma ocup de bIlantul de sanatate - obtinerea de programari pentru o serie de analize aprofundate!

In rest...

Sfinte Ioane, Botezatorule, roaga-te pentru noi pacatosii sa gasim calea, sa nu ne risipim in lumea asta ci sa ne daruim Domnului cum se cuvine!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu