joi, 28 ianuarie 2016

GANDURILE ASCUNSE

Exista oameni pentru care inima lor este o carte deschisa! Nu tin in ei si pentru ei nimic. Unii o fac pentru ca sunt deschisi, altii pentru ca iubesc eschibitionismul, altii... pentru ca sunt prosti sau needucati pur si simplu!
Exista, pretutideni, si oameni care isi tin incuiate gandurile, total
secretele, viata! Prezinta lumii o anume masca, traind in taina ceea ce le este drag, ceea ce i-a ranit, prezentul ori amintire!
Exista popoare care au in cultura lor traditia nedezvaluiri si aici japonezii sunt pe primul loc!
Sa zicem ca putem cu totii sa disimulam, sa aratam in exterior altceva decat suntem in adancul nostru.
De Dumnezeu insa... nu ne putem ascunde. 
Propria noastra constiinta stie totul despre noi, estimand cu o precizie de 100% binele si raul pe care le-am facut - chiar daca estimarea asta dureaza fractiuni de secunda si este urmata rapid de ganduri asiguratoare!
Acolo, in ceea ce numim constiinta, se afla Dumnezeu! 
In consecinta, de noi si de ... El nu ne putem ascunde!
Caci Domnul, nu numai ca este atotputernic dar le stie pe toate, si ganduri si fapte  - inclusiv pe cele pe care inca nu le-am gandit sau facut!
Cand ascundem ceva de lume... e bine sa ne amintim totusi ca El stie TOT!


Şi au intrat iarăşi în Ierusalim. Şi pe când se plimba Iisus prin templu, au venit la El arhiereii, cărturarii şi bătrânii. Şi I-au zis: Cu ce putere faci acestea? Sau cine Ţi-a dat Ţie puterea aceasta, ca să le faci? Iar Iisus le-a zis: Vă voi întreba şi Eu un cuvânt: răspundeţi-Mi şi vă voi spune şi Eu cu ce putere fac acestea: Botezul lui Ioan din cer a fost, sau de la oameni? Răspundeţi-Mi! Şi ei vorbeau între ei, zicând: De vom zice "Din cer", va zice: "Pentru ce, dar, n-aţi crezut în el?" Iar de vom zice: De la oameni - se temeau de mulţime, căci toţi îl socoteau că Ioan era într-adevăr prooroc. Şi răspunzând, au zis lui Iisus: Nu ştim. Şi Iisus le-a zis: Nici Eu nu vă spun vouă cu ce putere fac acestea.
Marcu 11, 27-33


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu