duminică, 7 aprilie 2019

STRIG CATRE TINE

Stapane, stiu ca foarte indraznesc
Si tot mereu Iti cer cate ceva,
Dar cui sa cer cele ce-mi trebuiesc
Cand ele stau doar in puterea Ta!

Cum portile din cer azi sunt deschise,
Stig catre Tine si te rog plangand:
Da-mi timp sa-mi implinesc din vise,
Sa las ceva in urma pe pamant.

Vremea s-a scurs fara sa bag de seama...
Am suferit cu rost si fara rost.
M-ai ajutat sa nu-mi mai fie teama
Si-ti multumesc pentru tot ce mi-a fost 


La bine langa mine Te-ai aflat;
Cand mi-a fost rau Tu m-ai carat in spate.
Iar eu, vezi bine, inca n-am dublat
Talanti dati cu generozitate.

Ma stii cum sunt: nu-s buna de nimic!
Da-mi timp sa mai repar cate ceva,
Sa ma ridic din hauri inc-un pic...
Vreau timp ca sa ma pot salva!

Da-mi timp sa fac 'cel bine nefacut,
Timp de gandit la cele negandite,
De scris, de plans, de cunoscut,
Sa-Ti multumesc de cele daruite!

Da-mi, Doamne, timp sa pot sa Iti vorbesc,
Timp sa traiesc - nu ani de risipit,
Timp sa ma rog si-adanc sa ma smeresc
Pentru atatea cate Ti-am gresit!

Doamne da-mi timp s-ajung sa pot ierta,
Sa nu Te mint si sa ma osandesc,
Tot raul ce-am trait sa-l pot uita!
Si sa incerc pe toti sa ii iubesc!

Nu-mi este frica ca imbatranesc,
Nici ca in trup imi e si "au" si "vai"!
Timpul ce-ti cer e dar dumnezeiesc
Si-n suflet am sa-l cresc, daca mi-l dai!

Cer timpul bun ca sa ma pregatesc:
Sa-mi iau ulei si candela s-aprind,
Sa stau de veghe, nu sa lenevesc,
Sa ma trezesti, de ma gasesti dormind.

S-ajung sa Te iubesc desavarsit,
Si-n timpul care nu se mai grabeste,
Sa ma inveti ce-nseamna "nesfarsit",
Si pentru ce "eternitate" se numeste!

Eu, Doamne, astazi am ingenunchiat,
Si-am indraznit sa-Ti spun ce-am trebuinta!
Stiu ca e mult si n-as fi meritat...
Dar implinirea doar la Tine-i cu putinta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu