miercuri, 26 februarie 2014

Z 20

Un băiat a văzut pe malul unei ape, un bătrân, care se ruga. 
S-a apropiat de el, a așteptat să termine și i-a zis:
- ”Vrei să mă înveți și pe mine să mă rog?”
Bătrânul s-a uitat atent la fața băiatului apoi l-a apucat de gât și l-a băgat cu capul în apă.
Băiatul încerca cu disperare să se elibereze ca să poată să iasă din apă și să respire. Într-un final, bătrânul i-a dat drumul.
- ”De ce ai făcut a
sta? Eu te-am rugat să mă înveți să mă rog și tu mă bagi cu capul în apă, aproape să mă îneci?” l-a întrebat băiatul, după ce a și-a revenit.
- ”Tocmai ți-am dat prima lecție”, i-a răspuns bătrânul.
- ”Cum adică?” a întrebat mirat băiatul.
- ”Păi când vei simți că ai nevoie de rugăciune așa cum ai avut nevoie de aer când erai sub apă, numai atunci să vii la mine să te învăț cum să te rogi.”

Rugaciunea este un mod de viata. Cum respiram oxigen pentru a trai, avem nevoie de rugaciune pentru a trai cu adevarat spiritual.

Daca am intelege puterea minunata, puterea supraomeneasca a rugaciunii, puterea de a atinge... inima lui Dumnezeu!

Martha
...

O noua zi!
Multumesc, Dumnezeule, pentru bucuriile traite langa nepotii mei, pentru seninatatea cu care imi port crucea, pentru pacea pe care ai pus-o in inima mea.
Nu ma parasi, nu ma lasa sa ma ratacesc.  
Doamne, ajuta-ma sa ma rog cu vrednicie, sa pot sa te intalnesc prin rugaciune, sa te descopar mereu in inima mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu