vineri, 7 martie 2014

Z 28 SEARA

Ziua de azi a trecut plina cu... de toate.
Aveam fixata pentru ora 14 - ora Frantei - o rugaciune comuna cu noua mea prietena de peste mari si tari, un suflet mare si frumos, asa ca, de cum m-am sculat - adica pe la ora 5 dim. - am facut o proba de timp ca sa stiu cam cat dureaza citirea tuturor rugaciunilor pe care ni le-am propus. 
Apoi, cum somnul trecuse deja, mi-am facut sucul matinal, mi-am luat medicamentele si... m-am apucat sa fac curatenie in "vastul" meu "castel", numai bun de gazduit patru din cei 7 pitici! 
Dupa ce am terminat si... m-am obosit bine, pranzul deja sosise asa ca... alta treaba, alta masa. 
Dupa o alta pauza (pauzele lungi si dese = taina marilor succese!) in care mi-am facut corespondenta si am mancat salata de fructe cu seminte de tot felul, a venit ora rugaciunii.
Ce minunat m-am simtit! Ce energie am simtit strabatandu-mi corpul si spiritul! Multumesc, Martha!
Refacuta, m-am apucat sa framant prescurile pentru biserica. Cat timp coca a stat la dospit, mi-am recuperat nepotii de pe la scoli si apoi... am copt prescurile. Printre picaturi am facut o delicioasa mancare de cartofi cu ghimbir si curcuma, o salata de varza alba cu usturoi, lamaie si ulei de masline si o alta salata de spanac cu seminte si boabe de grenade.  Mi-am hranit nepotii si... am plecat la casa mea - cea curata acum - care insa nu are perdele puse la geamuri. Sper sa si pot dormi!

Multumesc, Doamne, ca mi-ai dat putere si atatea daruri in ziua de azi: am putut face o multime de lucruri, m-am rugat, am vorbit la telefon cu copiii mei de suflet, ce locuiesc in Elvetia, am fost langa nepotii mei, am cinat cu copiii mei... Am trait si m-am bucurat!
Multumesc ca mi-ai trimis-o pe Martha, care parca imi tine cartea deschisa pentru rugaciune!
Maine... o noua zi, cu voia ta voi primi in dar si abia astept ceasul de rugaciune, la ora 14! 
Tu imi stii boala, imi stii suferinta. 
Ai spus sa cerem si acum, uite,  iti cer sa imi porti de grija printr-o rugaciune. 

 
- Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, primeste smerita mea rugaciune pt iertarea pacatelor mele si, ca un indurat, cu dreapta Ta cea atotputernica stinge-mi focul ce m-a cuprins, inceteza-mi boala si cu  milostivirea Ta, ridica-ma din patul durerii, intru marirea numelui Tau. Ca Tu esti doctorul sufletelor si al trupurilor noastre, Hristoase Dumnezeule, si Tie marire iti inaltam: Tatalui , Fiului si Sfantului Duh, acum si pururea si-n vecii vecilor. Amin.


In seara asta, la vecernie s-a citit

Evanghelia de la Ioan
(15, 1-7)

Zis-a Domnul către ucenicii Săi: „Eu sunt viţa cea adevărată, iar Tatăl Meu este lucrătorul. Fiece mlădiţă care nu aduce roadă întru Mine, El o taie; şi fiece mlădiţă care aduce roadă, El o curăţă, pentru ca ea mai multă roadă să aducă. Voi sunteţi de-acum curaţi prin cuvântul pe care vi l-am grăit. Rămâneţi întru Mine şi Eu întru voi. Aşa cum mlădiţa nu poate să aducă roadă de la sine, dacă nu rămâne în viţă, tot aşa nici voi, dacă nu veţi rămâne întru Mine. Eu sunt viţa; voi, mlădiţele. Cel ce rămâne întru Mine şi Eu întru el, acela aduce roadă multă, căci fără Mine nu puteţi face nimic. Dacă cineva nu rămâne întru Mine, se aruncă afară ca o mlădiţă şi se usucă; şi le adună şi le aruncă în foc şi ard. Dacă voi rămâneţi întru Mine, şi cuvintele Mele rămân întru voi; cereţi orice veţi vrea şi vi se va da.“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu