joi, 25 septembrie 2014

Z 231



E rece dar e senin, ceea ce schimba lucrurile. Vorba lui Aznavour, mizeria e mai putin penbila in soare!

Azi am luat-o repede de dimineata si am trecut peste programul meu de..."impuse"!
Nu se va face gaura in cer! Sunt si zile cand chiar e nevoie de asa ceva. Asa mai iesi din rutina!

Maine dejunez cu fata mea la Cafe de la Paix! Ma bucur de pe acum. E un loc care imi aminteste de multe si placute!

Azi ... voi pregati, pentru cina, o "salade Nicoise" (adica o salata ca pe la Nice!) si o Lasagne vegetariana. O cina internationala deci :)!

Si... sa tarim pana maine! :)

O zi binecuvantata!

EVANGHELIA ZILEI
Luca IV, 16-22


In vremea aceea a venit Iisus în Nazaret, unde fusese crescut; şi după obiceiul Său a intrat în ziua sâmbetei în sinagogă şi S'a ridicat să citească. Şi I s'a dat cartea profetului Isaia. Şi deschizând El cartea, a găsit locul unde era scris: Duhul Domnului e peste Mine, pentru că El M'a uns; El M'a trimis să le binevestesc săracilor, să-i vindec pe cei zdrobiţi la inimă, robilor să le vestesc libertate şi orbilor vedere, pe cei asupriţi să-i trimit în libertate şi să vestesc anul bineprimit al Domnului. Şi închizând cartea şi dând-o slujitorului, a şezut; iar ochii tuturor celor din sinagogă erau aţintiţi asupră-I. Şi a început să le spună: „Astăzi s'a plinit această scriptură în urechile voastre“. Şi toţi Îl încuviinţau şi se mirau de cuvintele harului ce ieşeau din gura Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu