miercuri, 21 mai 2014

Z 104

Azi ploua!

Din nefericire ploaia nu este ceva ce-mi place. Cum nu este frig... nu este asa de dramatic!
Azi ii am pe nepotii mei acasa! :) Si mai este si zi de sarbatoare!

Starea mea de azi este ceva mai buna decat cea de ieri. Am facut 2 km dimineata si, pe seara sper sa dublez  macar, daca nu chiar sa triplez  - asta daca ploaia se va opri.

Cantarul meu arata azi dimineata ca, desi am slabit 4 kg in zilele de post dinaintea curei, am recuperat tot! Desigur este si o oarecare infiltrare cu apa cauzata de cortozon insa... e ok.
Maine imi voi face analize de sange iar vineri reincep, pentru alte 3 zile, postul! 
Luni... imi voi lua a doua doza de otrava!  Sper ca ea sa ucida boala si mai putin ce mai este inca bun in mine! 

Photo

Din orice durere, fa o rugaciune
                                    Din orice zambet, fa o bucurie,
   Din orice lucru, fa o binecuvantare,
  Din orice cuvant, fa o mangaiere !!!
(Cuvinte de folos primite de la Martha!) 


Sfinţii de Dumnezeu încoronaţi şi întocmai cu Apostolii împăraţii:  CONSTANTIN şi maica sa ELENA

Imparatul Constantin si mama sa, Elena,
strajuind imaginea Fecioarei cu Pruncul, minunat mosaic din
Catedrala Sf Sofia, din Constantinopol
Evanghelia de azi 
Ioan(X, 1-9)

Zis-a Domnul către iudeii care veniseră la Dânsul: „Adevăr, adevăr vă spun: Cel ce nu intră pe uşă în staulul oilor, ci sare pe oareunde, acela este fur şi tâlhar. Dar cel ce intră pe uşă este păstorul oilor. Acestuia portarul îi deschide şi oile ascultă de glasul lui şi el îşi cheamă oile pe nume şi le scoate afară. Şi când pe toate ale lui le scoate afară, el merge înaintea lor şi oile îl urmează, fiindcă-i cunosc glasul. Dar pe un străin ele nu-l urmează, ci fug de el, fiindcă ele nu cunosc glasul străinilor“. Această pildă le-a spus-o Iisus, dar ei n'au înţeles ce însemnau cele ce le grăia. A zis deci iarăşi Iisus: „Adevăr, adevăr vă spun: Eu sunt uşa oilor. Toţi câţi au venit mai înainte de Mine sunt furi şi tâlhari, iar oile nu i-au ascultat. Eu sunt uşa. De va intra cineva prin Mine, se va mântui; şi va intra şi va ieşi şi păşune va afla



Piatra  pe care se spune ca a stat Iisus cand a inmultit painile si pestii
Biserica Inmultirii Painilor si a Pestilor", cunoscuta si sub denumirea de "Biserica Inmultirii" este o biserica crestina aflata in oraselul Tabgha - anticul Heptapegon - asezat pe tarmul nord-vestic al Marii Galileii. Biserica cinsteste locul in care Hristos, din iubire pentru poporul ce L-a urmat, a inmultit cinci paini si doi pesti.
Evanghelia de la Ioan
(VI, 5-14)

In vremea aceea, ridicându-Şi Iisus ochii şi văzând că mulţime multă vine la El, a zis către Filip: „De unde vom cumpăra pâine ca să mănânce aceştia?“ Dar pe aceasta i-o spunea ca să-l încerce, că El ştia ce avea să facă. Filip I-a răspuns: „De două sute de dinari nu va ajunge pâinea ca să ia fiecare câte puţin...“. Şi I-a zis unul dintre ucenicii Săi, Andrei, fratele lui Simon Petru: „Este aici un băiat care are cinci pâini de orz şi doi peşti. Dar ce sunt ele la atâţia?...“. Şi a zis Iisus: „Faceţi-i pe oameni să se aşeze“. Şi era iarbă multă în acel loc. Deci s'au aşezat bărbaţii, în număr ca la cinci mii. Şi Iisus a luat pâinile şi, mulţumind, a dat ucenicilor; iar ucenicii, celor ce şedeau; asemenea şi din peşti, cât au vrut aceştia. Iar după ce s'au săturat, le-a zis ucenicilor Săi: „Adunaţi fărâmiturile care au rămas, ca să nu se piardă ceva“. Deci au adunat şi au umplut douăsprezece coşuri de fărâmituri care au rămas din cele cinci pâini de orz de la cei ce mâncaseră. Iar oamenii, văzând minunea pe care a făcut-o, ziceau: „Acesta este într'adevăr Profetul care va să vină în lume!...“.