luni, 5 mai 2014

Z 88

Conform dictonului "Omul spune, Domnul dispune!", ieri nu mi-au iesit toate punctele din planul zilei - mai exact, nu am ajuns sa o vad pe Maica Siluana Vlad! :(
Infirmiera a venit cu intarziere sa imi faca injectia cu Granocyte - din pricina unui blocaj in trafic - si a trebuit sa ma multumesc cu plimbarea mea! Am facut 4,5 km, la ora pranzului, iar seara 3,5km.

Starea generala de ieri a fost cu mult mai buna decat cea de azi!
Noaptea trecuta am suferit de dureri de oase si muschi - efectele secundare ale injectiei care stimuleaza cresterea globulelor albe! Nu am luat insa nici un calmant! Durerile inca nu m-au lasat. Daca reusesc si azi sa ma misc, in pofida lor... va fi numai pentru ca sunt ajutata de Maica Domnului si de Sfinti! :)  Si cand te gandesti ca mai am inca doua injectii!
In gura am ceva rani dar nu semnificative. Greata nu este notabila, deci evit medicamentele pe cat posibil. Totusi, de dimineata, nu am avut nici un fel de apetit si, daca imi dadeam drumul, as fi vomat chiar...
Parul imi pare  gata de "plecare" :) dar macar asta nu ma pune la pat!
Noroc ca aici e soare si o temperatura placuta.
Trebuie sa gasesc ceva  de facut pentru azi ca sa nu ma concentrez asupra neputintelor.
Cum nu ma prea pot misca... ma apuc de scris si de rugaciuni in asteptarea unei stari mai bune! De indata ce ma mai lasa durerile, am sa ies afara.
Lunea, aici, in cartierul nostru, nici iarba nu rasare :). Majoritatea magazinelor sunt inchise si e pustiu pe strazi. Parcul insa e plin.
In parc  nu stiu daca am curaj sa merg astazi...
Dar... Bun este Domnul!
Doamne, ajuta-ma!

 
PERICOPA APOSTOLICA de azi
FAPTE  6 : 8-15,
8. Iar Ştefan, plin de har şi de putere, făcea minuni şi semne mari în popor.

9. Şi s-au ridicat unii din sinagoga ce se zicea a libertinilor şi a cirenenilor şi a alexandrinilor şi a celor din Cilicia şi din Asia, sfădindu-se cu Ştefan.
10. Şi nu puteau să stea împotriva înţelepciunii şi a Duhului cu care el vorbea.
11. Atunci au pus pe nişte bărbaţi să zică: L-am auzit spunând cuvinte de hulă împotriva lui Moise şi a lui Dumnezeu.
12. Şi au întărâtat poporul şi pe bătrâni şi pe cărturari şi, năvălind asupră-i, l-au răpit şi l-au dus în sinedriu.
13. Şi au pus martori mincinoşi, care ziceau: Acest om nu încetează a vorbi cuvinte de hulă împotriva acestui loc sfânt şi a Legii.
14. Că l-au auzit zicând că Acest Iisus Nazarineanul va strica locul acesta şi va schimba datinile pe care ni le-a lăsat nouă Moise.
15. Şi aţintindu-şi ochii asupra lui, toţi cei ce şedeau în sinedriu au văzut faţa lui ca o faţă de înger. 
7 1-5,1. Şi a zis arhiereul: Adevărate sunt acestea?
2. Iar el a zis: Bărbaţi fraţi şi părinţi, ascultaţi! Dumnezeul slavei S-a arătat părintelui nostru Avraam, când era în Mesopotamia, mai înainte de a locui în Haran,
3. Şi a zis către el: Ieşi din pământul tău şi din rudenia ta şi vino în pământul pe care ţi-l voi arăta.
4. Atunci, ieşind din pământul caldeilor, a locuit în Haran. Iar de acolo, după moartea tatălui său, l-a strămutat în această ţară, în care locuiţi voi acum,
5. Şi nu i-a dat moştenire în ea nici o palmă de pământ, ci i-a făgăduit că i-o va da lui spre stăpânire şi urmaşilor lui după el, neavând el copil.
2 CORINTENI 6 1-101. Fiind, dar, împreună-lucrători cu Hristos, vă îndemnăm să nu primiţi în zadar harul lui Dumnezeu.
2. Căci zice: "La vreme potrivită te-am ascultat şi în ziua mântuirii te-am ajutat"; iată acum vreme potrivită, iată acum ziua mântuirii,
3. Nedând nici o sminteală întru nimic, ca să nu fie slujirea noastră defăimată,
4. Ci în toate înfăţişându-ne pe noi înşine ca slujitori ai lui Dumnezeu, în multă răbdare, în necazuri, în nevoi, în strâmtorări,
5. În bătăi, în temniţă, în tulburări, în osteneli, în privegheri, în posturi;
6. În curăţie, în cunoştinţă, în îndelungă-răbdare, în bunătate, în Duhul Sfânt, în dragoste nefăţarnică;
7. În cuvântul adevărului, în puterea lui Dumnezeu, prin armele dreptăţii, cele de-a dreapta şi cele de-a stânga,
8. Prin slavă şi necinste, prin defăimare şi laudă; ca nişte amăgitori, deşi iubitori de adevăr,
9. Ca nişte necunoscuţi, deşi bine cunoscuţi, ca fiind pe pragul morţii, deşi iată că trăim, ca nişte pedepsiţi, dar nu ucişi;
10. Ca nişte întristaţi, dar pururea bucurându-ne; ca nişte săraci, dar pe mulţi îmbogăţind; ca unii care n-au nimic, dar toate le stăpânesc.



PERICOPA EVANGHELICA de azi
IOAN  (IV, 46-54)
In vremea aceea, Iisus a mers din nou în Cana Galileii, unde prefăcuse apa în vin. Şi era un slujitor regesc, al cărui fiu era bolnav în Capernaum. Acesta, auzind că Iisus a venit din Iudeea în Galileea, s'a dus la El şi L-a rugat să Se coboare şi să-i vindece fiul, că era pe moarte. Şi Iisus i-a zis: „Dacă n'aţi vedea semne şi minuni, n'aţi crede“. Slujitorul regesc I-a zis: „Doamne, coboară-Te înainte de a-mi muri copilul...“. Iisus i-a zis: „Du-te, fiul tău trăieşte!“ Şi omul a crezut în cuvântul pe care i l-a spus Iisus şi a plecat. Iar în timp ce el cobora, slugile lui l-au întâmpinat spunându-i că fiul său trăieşte. Atunci el le-a cerut să-i spună ceasul în care i-a fost mai bine. Şi i-au spus: „Ieri, în ceasul al şaptelea, l-au lăsat frigurile“. Aşadar, tatăl a cunoscut că acela a fost ceasul când Iisus i-a zis: „Fiul tău trăieşte“. Şi a crezut, el şi toată casa lui. Aceasta este a doua minune pe care a făcut-o Iisus, când a venit iarăşi din Iudeea în Galileea.