marți, 27 mai 2014

Z 110 - PRIMA ZI DE DUPA A DOUA CURA

Azi reîncep lupta "turului doi"! :)

Ieri, înainte de a intra în sală de perfuzii, m-a văzut medicul oncolog.
După un consult general, verificarea analizelor si o anamneză amănunţită, mi-a ajustat tratamentul.
Astfel mi-a schimbat medicaţia de protecţie digestiva, mi-a diminuat injecţiile cu Granocyte si, lucru rar la doctorii alopaţi,  mi-a recomandat să fac acupunctură!
La despărţire, m-a îmbrăţişat ca pe o veche prietenă, încurajandu-mă!

Am mers apoi la tratament...
Ce să  spun despre personalul medical? Balsam pe rană!
Doamne, dă-le sănătate!

Eu, invăţată de IPS Iosif, am făcut o cruce pe fiecare punga cu lichid ce mi-a fost băgată în carotidă!
DOAMNE, fă ca toată suferinţa mea să fie spre plata păcatelor mele, o şansă  de a mă răscumpăra, si ajută-mi să duc crucea asta pe care Tu, cu credincioşie, mi-ai dat-o mie!

Precum bănuiam, postul meu cu apa nu a fost zadarnic! Cum ar fi putut fi?!
Deşi nu am mancat NIMIC 4 zile înainte de cură, nu am pus în gura carne de mai bine 12 săptămani (cu excepţia zilei de Paşti, apoi am mancat doar peste oceanic!) si am primit o  doză chimică soc, că asa este prima, nu am nici un fel de anemie! Analizele mele au ieşit in cotele medii ale normalului!
E drept ca factorii de creştere medicamentoşi şi-au avut rolul lor dar nu atat asupra globulelor roşii, care mor si ele la atacul citostaticelor!
Apoi, dacă ar fi trebuit sa mănanc carne, ca sa nu ma anemiez, ar fi trebuit ca analizele sa arate altfel după aceasta perioada.

Greutatea pierdută am recuperat-o în următoarele trei săptămîni (asta si graţie cortizonului!) iar oboseala a fost redusă la jumătate!
Ştiu ce spun pentru ca, acum 5 ani, cand eram  mai tanără si nu trecusem prin 8 intervenţii chirurgicale(!), chimio-terapia si radio-terapia m-au pus jos. Sufeream de o oboseală  care nu îmi permitea nici măcar sa stau dreaptă!
Îmi amintesc ca, la final, copiii m-au luat cu ei în vacanţă! Am plecat pe Croisette, undeva pe langă Cannes. După călătorie, nu am mai reuşit să merg din parking pană în hotel! M-au dus pe braţe!
Acum, cu toate neplăcerile, am trăit aproape normal, am fost prezentă  în gospodărie, am avut acelaş program cu nepoţii mei, am făcut mişcare, am avut un regim alimentar fara carne si lactate si... iată  că am si analize bune!
E drept ca am nişte îngeri de nepoţi! :)
Postul este - în mod evident - o binecuvantare !
Rugăciunea si postul sunt taine de care nu trebuie să ne privim!

În paralel, eu urmez si un tratament naturist
Ce iau ca si complemente alimentare:
- ELIXIR DE PRELE - remineralizant, antioxidant, hepatoprotector, relaxant
- MYCOKIL - antimicotic
- HUILE DE FOIE DE CHIMERE - intăritor al apărării organismului, limitează efectele secundare ale chimio-terapiei
- CUCURMA POIVRE NOIR - antioxidant, reconfortant digestiv

Voi face gargară cu ulei de rapită si... acupunctură!

Regimul alimentar

Ce trebuie să mănanc: 

- fff multe legume colorate, conopida albă, brocoli si varză!
- linte si fasole de toate felurile
- măsline, avocado, praz, ceapă si usturoi
- seminţe si drojdie de bere (uscată) în salate
- fructe roşii.
- tot felul de legume si fructe, in general
- peste oceanic

să consum:

- graminee sărace in gluten
- orez sălbatic, orez brun, quinoa
- ulei de măsline, la gătit si  în salate, ulei de rapită, în salate si sosuri reci
- ceai verde
- un pahar de vin rosu pe săptamană, in timpul mesei
- ideal ar fi sa beau si apă imbuteliată in sticle de sticlă dar...

să elimin :

- mezelurile - definitiv
- carnea - de orice fel
- produsele lactate - beau lapte de soia.
- painea din făina alba,
- zahărul alb

Trebuie să vă spun că, desi tin acest regim, nu voi face caz dacă sunt invitată, si nu am de ales, si nici nu mă voi priva de deliciile unor sărbători traditionale, aniversări s.a.d.f.a.!
Am observat că aici, ori iti declari credinta, ori te declari vegetarian, esti socotit cel putin ciudat! Daca esti alcoolic, esti bolnav si ai nevoie de sprijin! :)
Dar nu pentru lume nu fac eu caz de regim ci pentru ca nu vreau să smintesc pe nimeni si nici altii să mă smintescă pe mine! :)
Este insa necesar, pentru un bolnav de cancer, ca ceea ce manancă să nu hrănească si celulele canceroase!
Asa ca regimul alimentar trebuie să  fie cat mai sărac in toxinele ce se gasesc in carnea si laptele animalelor crescute in regim industrial, ori in preparate, pline de nitrati si nitriti, cum sunt mezelurile si hrana fast-food!

Cam asta !
Maine voi vedea si ce si cum am să reusesc azi.
Potrivit mesajului dragei mele prietene de duhovnicie, Martha, nu trebuie niciodata sa uiti ca:
 
Dumnezeu are intotdeauna ceva pentru tine:
o CHEIE pentru fiecare problema,
o LUMINA pentru fiecare umbra,
 o USURARE pentru fiecare necaz,
si un PLAN pentru fiecare zi
de MAINE.

Doamne, ajuta tuturor!

Photo



 EVANGHELIA DE AZI 
 IOAN 12/ 19-37 

19. Deci fariseii ziceau între ei: "Vedeţi că nimic nu folosiţi! Iată, lumea s-a dus după El".
20. Şi erau nişte elini din cei ce se suiseră să se închine la sărbătoare.
21. Deci aceştia au venit la Filip, cel ce era din Betsaida Galileii, şi l-au rugat zicând: Doamne, voim să vedem pe Iisus.
22. Filip a venit şi i-a spus lui Andrei, şi Andrei şi Filip au venit şi I-au spus lui Iisus.
23. Iar Iisus le-a răspuns, zicând: "A venit ceasul ca să fie preaslăvit Fiul Omului.
24. Adevărat, adevărat zic vouă că dacă grăuntele de grâu, când cade în pământ, nu va muri, rămâne singur; iar dacă va muri, aduce multă roadă.
25. Cel ce îşi iubeşte sufletul îl va pierde; iar cel ce îşi urăşte sufletul în lumea aceasta îl va păstra pentru viaţa veşnică.
26. Dacă-Mi slujeşte cineva, să-Mi urmeze, şi unde sunt Eu, acolo va fi şi slujitorul Meu. Dacă-Mi slujeşte cineva, Tatăl Meu îl va cinsti.
27. Acum sufletul Meu e tulburat, şi ce voi zice? Părinte, izbăveşte-Mă, de ceasul acesta. Dar pentru aceasta am venit în ceasul acesta.
28. Părinte, preaslăveşte-Ţi numele! Atunci a venit glas din cer: Şi L-am preaslăvit şi iarăşi Îl voi preaslăvi."
29. Iar mulţimea care sta şi auzea zicea: A fost tunet! Alţii ziceau: Înger I-a vorbit!
30. Iisus a răspuns şi a zis: "Nu pentru Mine s-a făcut glasul acesta, ci pentru voi.
31. Acum este judecata acestei lumi; acum stăpânitorul lumii acesteia va fi aruncat afară.
32. Iar Eu, când Mă voi înălţa de pe pământ, îi voi trage pe toţi la Mine".
33. Iar aceasta zicea, arătând cu ce moarte avea să moară.
34. I-a răspuns deci mulţimea: Noi am auzit din Lege că Hristosul rămâne în veac; şi cum zici Tu că Fiul Omului trebuie să fie înălţat? Cine este acesta, Fiul Omului?
35. Deci le-a zis Iisus:" Încă puţină vreme Lumina este cu voi. Umblaţi cât aveţi Lumina ca să nu vă prindă întunericul. Căci cel ce umblă în întuneric nu ştie unde merge.
36. Cât aveţi Lumina, credeţi în Lumină, ca să fiţi fii ai Luminii. Acestea le-a vorbit Iisus şi, plecând, S-a ascuns de ei.
37. Şi, deşi a făcut atâtea minuni înaintea lor, ei tot nu credeau în El,