joi, 13 noiembrie 2014

Z 280

Doamne, ajuta!
De cand ma stiu mi-a placut ziua asta a saptamanii!
Joia este ziua in care ne rugam Sf Nicolae sa mijloceasca pentru noi iertarea noastra in fata Domnului!
 
Azi se lasa sec! De maine incepe Postul Craciunului!
Intareste-ne, Doamne, sa putem trece cu vrednicie zilele acestui Post!

Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul
 
Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul
(care se citeste in post)
 
Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie
Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei daruieste-l mie, robului Tau.
Asa, Doamne, imparate, daruieste-mi ca sa-mi vad gresalele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin.

EVANGHELIA  ZILEI
 
Ev. Luca 11, 14-23
În vremea aceea a scos Iisus un diavol dintr-un bolnav care era mut. Şi când a ieşit diavolul, mutul a început să vorbească, iar mulţimile s-au minunat. Unii însă dintre ei ziceau: cu Beelzebul, căpetenia diavolilor, scoate pe diavoli. Iar alţii, ispitindu-L, cereau de la Dânsul să le dea un semn din cer. Dar El, ştiind gândurile lor, le-a zis: orice împărăţie, dacă se dezbină în sine, se pustieşte şi casă peste casă se răstoarnă. Deci şi Satana, dacă s-a dezbinat în sine, cum va mai sta împărăţia lui, fiindcă spuneţi că Eu izgonesc pe diavoli cu Beelzebul? Iar dacă Eu izgonesc pe diavoli cu Beelzebul, feciorii voştri cu cine îi izgonesc? De aceea ei vă vor fi judecători. Dacă însă Eu scot afară pe diavoli cu degetul lui Dumnezeu, atunci a ajuns şi la voi împărăţia lui Dumnezeu. Când un om tare şi înarmat păzeşte curtea sa, avuţiile lui stau în bună pace. Dar, când va veni unul mai tare decât el asupra lui şi-l va birui, îi ia toate armele în care nădăjduise şi împarte prăzile ridicate de la el. Cel care nu este cu Mine este împotriva Mea; şi cel care nu adună cu Mine risipeşte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu