luni, 10 noiembrie 2014

ZIUA 277

Ruga si multumiri Sf. NECTARIE a carui zi am celebrat-o ieri!

Salutare tuturor, dupa aproape o luna de dezintoxicare de internet si gaget-uri!

Simteam nevoia unei pauze asa ca... mi-am luat-o!
Si, ca sa simt si eu ca am avut vacanta anul acesta, am fost un pic in Romania!
M-oi fi dezintoxicat eu de internet dar cu mancarea... am cam exagerat! Toti m-au primit cu preparate traditionale - delicioase dealtfel - dar de regimul meu s-a cam ales praful!
Carne de porc, legume putine, cam asta este specificul culinar romanesc si, cum eram in vizita si nu voiam nici sa par obsedata... m-am regalat cu tot ce mi s-a pus pe masa!
Acum incep DETOXIFIEREA! Gata cu vacanta, cu rasfatul culinar si cu romanismele...
Ma apuc serios de regim vegetarian!
In rest... tusesc, de vreo luna, ma doare un sold si inca cateva chestii dar... ma fac ca nu exista nimic din toate astea! Am garat masina si ma lansez puternic in mersul pe jos, bucurandu-ma de o toamna tarzie si frumoasa!
Bun este Domnul! Imi va fi alaturi!

"Şi voi v-aţi făcut următori ai noştri şi ai Domnului, primind cuvântul cu bucuria Duhului Sfânt, deşi aţi avut multe necazuri." Tes 1/6


EVANGHELIA ZILEI
Ev. Luca 10, 22-24
 
Zis-a Domnul către ucenicii Săi: toate-Mi sunt date Mie de către Tatăl Meu şi nimeni nu ştie cine este Fiul, afară de Tatăl, şi cine este Tatăl, afară de Fiul şi acela căruia va voi Fiul să-i descopere.
Atunci, întorcându-se către ucenici, deoparte a mai zis: fericiţi sunt ochii care văd cele ce vedeţi voi. Căci vă spun: mulţi prooroci şi împăraţi au voit să vadă ceea ce vedeţi voi, dar n-au văzut; şi să audă cele ce auziţi voi, şi n-au auzit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu