miercuri, 19 noiembrie 2014

Z 286

Zi de toamna! Brrrr

Azi am curs de religie! Abia astept! 
In fapt, am doua cursuri pe saptamana! 
Imi place in nestire ideea de a imbina electronica cu ceva ce te invata, ca la scoala! Nu stiu inca daca azi intram efectiv in tematica - e nevoie de ceva timp sa ne conectam cu totii - si nu suntem putini deloc. Impresionant sa te intalnesti la curs cu oameni din toata lumea - chiar si din Hong Kong! 
Oricum chestia asta mi-a deschis un chef nebun sa invat. Cred ca sunt cea mai batrana dintre  "studenti" dar asta nu face decat sa ma ambitioneze!

Am inceput, de ieri, sa-mi iau... medicamentele.
Nu prea vad mare imbunatatire (soldul tot ma doare)  dar... sa nu fiu carcotasa si sa astept linistita! 
In familie, trendul vestilor este puternic pozitiv asa ca... sper ca si eu sa contribui la energia pozitiva din jurul nostru, care este in crestere! 
Sunt deci increzatoare!
Cu Dumnezeu inainte!

EVANGHELIA ZILEI

Ev. Luca 11, 42-46

Zis-a Domnul către iudeii care veniseră la Dânsul: vai vouă, fariseilor, pentru că voi daţi zeciuială din izmă şi din untariţă şi din toate legumele, dar lăsaţi la o parte dreptatea şi dragostea lui Dumnezeu; pe acestea se cădea să le faceţi şi pe acelea să nu le lăsaţi nefăcute. Vai vouă, fariseilor, pentru că vă place să staţi în scaunele dintâi în sinagogi şi să vi se închine lumea prin târguri. Vai vouă, cărturarilor şi fariseilor făţarnici, pentru că sunteţi ca mormintele ce nu se cunosc şi oamenii, care umblă peste ele, nu le ştiu. Atunci unul dintre învăţătorii de lege, răspunzându-I, a zis: Învăţătorule, cu vorbele acestea ne faci de ocară şi pe noi. Iar El a zis către ei: vai şi vouă, învăţătorilor de Lege, pentru că voi împovăraţi pe oameni cu sarcini, care nu se pot cu uşurinţă purta, iar voi nu vă atingeţi de ele nici cu unul din degetele voastre.
Amin

O pericopa care ne indeamna sa separam apele! Suntem onesti, crestini adevarati, ori doar mimam!
Exista, din nefericire, multi care, desi fac toate relele lumii, mimeaza, intre altele, devotamentul fata de Dumnezeu! 
Fariseism! Mai rau decat necredinta!
E nevoie de hotarare: cu ale lumii sau cu ale lui Dumnezeu!
Si sa nu uitam: Domnul e gelos! Atentie!

O zi binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu