luni, 24 noiembrie 2014

Z 291

S-au scurs deja 10 zile din Postul Craciunului!
Timpul asta trece prea repede! 
Nu sunt prea incantata de mine: din pricina antibioticelor, pe care le-am luat pana astazi, postul meu a fost mai putin riguros. 
Slava Domnului, stomacul nu s-a revoltat! 
Rezultate spectaculoase nu am remarcat insa in urma tratamentului. Tusesc mai putin, e drept, insa tot cu greu expectorez, piciorul ma doare continuu, desi m-am mai otravit un pic cu cortizon, si azi, cum ploua bine, nu sunt sanse sa fiu in forma!
O neliniste imi da tarcoale, asa ca nu am reusit dimineata sa ma asez in genunchi, la rugaciune. Dar... incerc sa fiu "in linie" cu Dumnezeu. Ma tin in gand de El si ma rog neincetat, asa, salbatic si fara "protocol".
Ca sa fiu in tonul Evangheliei de azi, las toate in grija Lui!

Ajuta-ma, Doamne, sa primesc cu seninatate tot ce-mi aduce ziua de azi si sa nu ma nelinistesc pentru cele ce sunt doar in vointa Ta!
EVANGHELIA ZILEI

Ev. Luca 12, 13-15; 22-31

În vremea aceea, când învăţa Iisus, cineva a zis către El din mulţime: Învăţătorule, zi fratelui meu să împartă cu mine moştenirea. Dar Iisus i-a răspuns: omule, cine M-a pus pe Mine judecător sau împărţitor peste voi? Apoi a zis către ei: păziţi-vă şi vă feriţi de lăcomia de avere, căci viaţa cuiva nu stă în prisosul ce-l are din avuţiile sale.
Pentru aceasta zic vouă: nu vă îngrijiţi pentru viaţa voastră, ce veţi mânca; nici pentru trupul vostru, cu ce vă veţi îmbrăca. Căci viaţa este mai mult decât hrana, şi trupul decât haina. Uitaţi-vă la corbi, că nici nu seamănă, nici nu seceră; ei n-au cămară, nici hambare, şi Dumnezeu îi hrăneşte; cu cât mai de preţ sunteţi voi decât păsările! Şi cine dintre voi, oricât şi-ar pune el mintea, poate să adauge la statura sa un cot? Deci, dacă nu puteţi să faceţi nici ce este mai puţin, ce vă mai îngrijiţi de celelalte? Priviţi la crini cum cresc: nici nu torc, nici nu ţes. Totuşi vă spun vouă că nici Solomon, în toată mărirea sa, nu s-a îmbrăcat ca unul dintre aceştia. Şi de vreme ce iarba, care este astăzi în câmp, iar mâine se aruncă în cuptor, Dumnezeu aşa o îmbracă, cu cât mai mult pe voi, puţin credincioşilor? Nici voi deci să nu căutaţi ce veţi mânca sau ce veţi bea; şi să nu fiţi neliniştiţi din pricina aceasta, căci după toate acestea se străduiesc păgânii lumii acesteia. Părintele vostru ştie însă că voi aveţi nevoie de acestea. Aşadar, Împărăţia lui Dumnezeu şi toate acestea se vor adăuga vouă.
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu