vineri, 14 noiembrie 2014

Z 281


Poate unii cred ca, odata cu varsta, bucuriile vietii se imputineaza!
De fapt cred ca devin mai concentrate si au esenta pura!
Ieri am primit scrisoare de la nepotul meu, care este in tabara scolara.
Intr-o jumatate de pagina mi-am gasit numele si eu ("Mancarea e buna, ca cea gatita de Mimi", "oare Mimi s-a intors din Romania?" si ne imbratisaza pe toti incepand cu... Mimi, adica subsemnata!
Doamne, multumesc!
Cum sa va explic eu bucuria mea? Mai bine ma rog sa va ajute Domnul sa o traiti!
Celor carora, din binecuvantate motive, nu pot cunoaste acest aspect al vietii.... le trimit toata dragostea mea si fac o rugaciune ca Dumnezeu sa le dea alte bucurii inlocuitoare, pe masura!

EVANGHELIA  ZILEI
Ev. Luca 11, 23-26

Zis-a Domnul: cel care nu este cu Mine este împotriva Mea; şi cel care nu adună cu Mine risipeşte.
Când duhul cel necurat va ieşi din om, va umbla prin locuri fără apă, căutându-şi odihnă; dar negăsind, îşi va zice: mă voi întoarce la casa mea, de unde am ieşit. Şi, venind, o află măturată şi împodobită. Atunci se duce şi ia cu sine pe alte şapte duhuri mai rele decât el şi, intrând, locuiesc acolo; şi starea acelui om ajunge, acum pe urmă, mai rea ca la început.

Sa luam aminte la pilda aceasta!
Cam asta se intampla cu cei care ne credem la adapost pentru ca suntem crestini si mergem la biserica!  Suntem mereu mai ispititi... Daca ne curatam casa sufletului si ne mandrim cu asta... devenim prada usoara diavolului.

Atentie asadar!

Nu este usor sa te lupti cu marele ispititor, caci lupta o dai cu tine insuti si slabiciunile tale!
Si, fara sa-L ai pe Domnul alaturi ... totul se risipeste!

O zi binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu