joi, 10 iulie 2014

Z 154

FARA NICI O VAICAREALA


Am décis sa nu mai scriu despre suferintele acestei saptamani!
In fond, daca nu mor, inseamna ca sunt pe drumul spre iesirea din tunel!
Ce rost mai are sa contabilizez crampele, aftele ori greturile? Am ajuns pana aici, deci nu imi ramane decat sa privesc dincolo de zile astea ... in care suferintele fizice ma fac penibila, plangacioasa si dezagreabila...
In consecinta: A.M.R. 5 zile!

Asta e important!

Dupa ce aceste 5 zile vor trece, imi iau un respiro si apoi voi face un alt calendar, cu zilele radio-terapiei! Sper sa reusesc sa fac ceva mai mult pentru cei interesati de o alimentatie sanatoasa anti-cancer dar asta ramane de vazut!

Deocamdata sa reusesc eu sa ma ridic, sa ma bucur din plin ca am trecut prin furcile caudine ale unui tratament extrem de dur si ca nu mi-am pierdut nici o clipa nadejdea, credinta, pacea!
La incheierea primei etape voi incerca sa trag si concluzii.

Pana atunci... ma indrept tot spre Dumnezeu, cu gandul, mai des inca decat cu rugaciunea tipica, dar ma tin strans de El!
Sper ca, odata ce chimia se va risipi din trupul meu, sa reusesc sa ma rog mai bine, mai staruitor.
Pana una alta... Doamne, nu ma lasa!
 

EVANGHELIA ZILEI

Matei 13, 46-50; 13, 1-3


In vremea aceea, in timp ce Iisus le vorbea mulţimilor, iată că mama şi fraţii Lui stăteau afară, căutând să vorbească cu El. Cineva I-a zis: „Iată, mama şi fraţii Tăi stau afară, căutând să-ti vorbească“. Iar El i-a răspuns celui ce-I vorbea: „Cine este mama Mea şi cine sunt fraţii Mei?“ Şi întinzându-Şi mâna către ucenicii Săi, a zis: Iată-i pe mama Mea şi pe fraţii Mei! Că tot cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri, acela Îmi este frate şi soră şi mamă“.
În ziua aceea a ieşit Iisus din casă şi S-a aşezat pe ţărmul mării. Şi s-au adunat la El mulţimi numeroase, aşa încât El a intrat în luntre şi stătea în ea şi toată mulţimea şedea pe ţărm. Şi multe lucruri le-a grăit El în parabole, zicând: „Iată, ieşit-a semănătorul să semene.

Photo