sâmbătă, 29 aprilie 2017

REVENIRE LA CELE DUHOVNICESTI

A trecut Sfantul si Marele Post.
Am incercat sa murim cu Hristos si ne-am bucurat de Invierea Lui!
Timpul s-a scurs. Ce am reusit sa facem si ce nu am reusit... e oricum inscris in Cartea Vietii!

Eu am tacut o vreme, cautand sa stau departe de lume, sa imi sting in parte acele sentimente straine de Cele ale lui Dumnezeu.

Am realizat insa in timpul acesta ca lenea duhovniceasca este mereu gata sa ma cuprinda.
Punand zilnic un gand crestin aici, meditand la cuvintele Evangheliei, ma tin de Poalele Domnului si incerc sa ma salvez! Cat a durat Postul mi-a facut bine tacerea. Iata insa ca a trecut si Saptamana Luminata si incep sa simt ca imi lipsesc exercitile meditative!

Ma intorc asadar aici, asa cum te intorci undeva unde te regasesti, in locul in care reusesti sa-ti incarci bateriile.

Si cer ajutor lui Dumnezeu pentru a ma repune pe Cale!
Doamne, ajuta!

Rugati-va si pentru mine!


2 comentarii: