sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Z 332

GATA!

Pentru mine sarbatorile s-au incheiat astazi!
Ma simt ostenita de atata mancare, de musafiri si, nu in ultimul rand, de programul haotic!
A fost bine! Am fost in familie si ne-am bucurat de asta cat s-a putut, am reinviat traditiile sub toate formele, dar e momentul sa revenim la ale noastre.
Martha tocmai mi-a trimis urmatorul citat, care cred ca se potriveste contextului:

"Suntem călătorii unei expediţii cosmice, praf de stele, învolburându-se şi dansând în vârtejuri şi anafoare la infinit. Viaţa este eternă. Noi ne-am oprit pentru un moment să ne găsim unul pe celălalt, să ne întâlnim, să împărtăşim. Acesta este un moment preţios. Este o mică paranteză în eternitate." - Paulo Coelho -

Casa trebuie pregatita pentru Botez asa ca ma bucur ca luni copiii vor incepe scoala. Dealtfel si ei!

Trebuie sa-mi reiau regimul meu de viata, pe care l-am intrerupt din binecuvantate motive si, trebuie sa spun, abia astept!
Mi-am propus sa ma misc ceva mai mult in acest an si cand spun asta nu ma refer doar la mersul pe jos (pe care l-am cam abandonat din pricina frigului si a gripei pe care am avut-o inainte de sarbatori!). Trebuie sa fac gimnastica si sa imi stimulez toate grupurile de muschi.
In fine, ca de obicei la inceput de an, sunt pusa pe fapte mari. Ramane sa si pot, sa nu cumva sa intervina ceva...
Dar tot Marta imi spune:
 
Credinta ta te-a vindecat”, a spus Iisus. Tot El a spus: ”Orice vei crede ca este cu putinta, ti se va da tie. Asadar, nu crede ca iti va fi rau, ca va fi greu, ca sunt stele care te constrang, care iti vor raul, caci singurul rau e-n credinta ta care face ca raul sa aibe putere.
Spune-ti in  minte: Mie imi va fi bine, eu pot ceea ce Hristos mi-a spus ca pot, daca voi crede.

Multumesc, Martha, asa voi face!
Sa avem cu totii un sfarsit de saptamana recuperator pentru a pune inceput bun anului in care am intrat déjà de trei zile!


Ev. Marcu 8, 34-38; 9, 1

Zis-a Domnul: cel ce voieşte să vină după Mine să se lepede de sine, să-şi ia crucea sa şi să-Mi urmeze Mie. Căci cine va voi să-şi mântuiască sufletul său îl va pierde; iar cine-şi va pierde sufletul său pentru Mine şi pentru Evanghelie, acela îl va mântui. Şi ce-i foloseşte omului să câştige lumea întreagă, dacă-şi pierde sufletul său? Sau ce-ar putea să dea omul în schimb pentru sufletul său? Iar de cel ce se va ruşina de Mine şi de cuvintele Mele în acest neam desfrânat şi păcătos, şi Fiul Omului se va ruşina de el când va veni în slava Tatălui Său, cu sfinţii îngeri.

Apoi a zis către ei: adevărat vă spun vouă că sunt unii din cei ce stau aici care nu vor gusta moarte, până ce nu vor vedea împărăţia lui Dumnezeu venind cu putere.

2 comentarii:

  1. Sa-ti fie zilele frumoase, noptile linistite si sa poti face tot ce-ti propui!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari, cafeluto! Si tie sa-ti fie anul plin de lucruri minunate!

      Ștergere