miercuri, 7 ianuarie 2015

Z 336

LA MULTI ANI 
TUTUROR CELOR CE POARTA NUMELE INAINTEMERGATORULUI SI BOTEZATORULUI DOMNULUI


Ev. Ioan 1, 29-34

In vremea aceea a văzut Ioan pe Iisus venind către el şi a zis Iată Mielul lui Dumnezeu Cel care ridică păcatul lumii

Acesta este despre care eu am spus: după mine vine un Om, care a fost înaintea mea, fiindcă era mai înainte decât mine. Şi eu nu-L ştiam; dar tocmai pentru aceasta am venit eu să botez cu apă pentru ca Dânsul să fie făcut cunoscut lui Israel. Iar Ioan a mărturisit, zicând: am văzut Duhul pogorându-se din cer, ca un porumbel şi rămânând deasupra Lui. Şi eu nu-L ştiam, dar Cel ce m-a trimis să botez cu apă, Acela mi-a spus: peste care vei vedea Duhul pogorându-se şi rămânând deasupra Lui, Acela este Cel care botează cu Duh Sfânt. Iar eu am văzut şi am mărturisit, că Acesta este Fiul lui Dumnezeu. AMIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu