miercuri, 14 ianuarie 2015

Z 343

SOARE CU DINTI

Oricat de frig ar fi, cand e un pic de soare... altfel vezi lucrurile!
Soarele da forta, buna dispozitie si chef de viata. 
Personal depind mult de starea vremii, in general.
Mi-au trecut migrenele, de alte dureri... incerc sa uit, uitandu-ma la cerul albastru si... "la vie est belle"!
Altfel... traiesc, ma rog si... imi iau medicamentele! Nu de tip Xanax, ca eu nu iau asa ceva. Calmantele mele sunt : credinta, nepotii si copiii mei!

Multi cred insa ca un bolnav de cancer ar trebui sa ia anxiolitice pentru a duce mai usor greutatea bolii. 
Eu am refuzat. Nu stiu daca a fost bine sau nu... si, dupa o perioada dificila, pana la urma starea mea de spirit s-a echilibrat. 
M-a ajutat mult credinta, scrisul si, nu in ultimul rand, felul meu de a fi. Nu ma ascund de lume si nu ma fac ca sunt sanatoasa. Traiesc ce-mi este dat cu sinceritate fata de mine, de ai mei si de lume. Asta a facut ca o multime de oameni sa se roage pentru mine. Intre cei care o fac este si un baietel, pe nume Ioan. Cand am aflat ca seara el se roaga pentru mine... am plans. Ma rog si eu pentru el, fratii si parintii lui si ma simt binecuvantata!

"Pe noi insine si unii pe altii si toata viata noastra lui Hristos Dumnezeu sa o dam"

Evanghelia de la Luca
(XXI, 5-8; 10-11; 20-24)


In vremea aceea, pe când unii vorbeau cu Iisus despre templu că este împodobit cu pietre frumoase şi cu odoare, El a zis: „Veni-vor zile când din ceea ce vedeţi nu va rămâne piatră pe piatră care să nu se risipească“. Şi ei L-au întrebat, zicând: „Învăţătorule, dar când vor fi acestea? Şi care este semnul când ele au să fie?“ Iar El a zis: „Luaţi aminte să nu fiţi amăgiţi; că mulţi vor veni în numele Meu, zicând: Eu sunt!, şi: Vremea s'a apropiat!... Nu mergeţi după ei! Atunci le-a zis: „Neam peste neam se va ridica şi'mpărăţie peste'mpărăţie; şi cutremure mari vor fi, şi pe-alocuri foamete şi ciumă; şi spaime vor fi şi semne mari din cer. Iar când veţi vedea Ierusalimul înconjurat de oşti, atunci să ştiţi că s'a apropiat pustiirea lui. Atunci cei din Iudeea să fugă'n munţi şi cei din mijlocul lui să plece şi cei de prin ţarini să nu intre în el. Căci acestea sunt zilele răzbunării, ca să se plinească toate cele scrise. Dar vai de cele ce vor fi însărcinate şi de cele ce vor alăpta în zilele acelea! Că necaz mare va fi pe pământ şi mânie asupra acestui popor. Şi vor cădea sub ascuţişul săbiei şi vor fi duşi robi la toate neamurile, şi Ierusalimul va fi călcat în picioare de neamuri, până ce vremile neamurilor se vor plini. Amin


Timpurile apocaliptice infricosaza de cand ne-au fost anuntate. Mereu ceva din viata oamenilor a parut sa anunte Apocalipsa.... dupa cum au existat "cunoscatori" care sa ne spuna ca e vremea.
Apocalipsa va veni caci tot ce este in iconomia divina se va intampla.  Cand? Doar Domnul stie! 
Ce avem de facut de vom trai acele timpuri? Rabdare! 
Sa avem rabdare, sa ne ingrijim de poruncile Domnului si... sa ne rugam. 
Sa ne rugam dar nu pentru a evita ceea ce Domnul a decis sa se abata peste noi, ci spre a trece probele timpurilor din urma nevatamati, neschiloditi la suflet si la trup.
Treaba noastra asta este.
Restul... e in puterea lui Dumnezeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu