joi, 15 ianuarie 2015

Z 344

CU GANDUL LA WEEK END

Desi este abia joi, sfarsitul de saptamana ma preocupa. Incepem sarbatorirea aniversarilor amanate din cauze binecuvantate! Asadar pentru sambata am de facut un tort care sa reprezinte... o minge de baschet! Ha! Ha! Asta fiind aniversarea nepotului meu.
Pentru nepoata... oh, inca nu am primit "comanda", asta inseamnand sa-mi pun si eu imaginatia la bataie!
Pe langa chestii legate de aniversari - lucruri ce tin de creativitate - mai trebuie sa ma gandesc si la mancarea noastra cea de toate zilele. 
Daca intreb cam ce doresc sa le gatesc, mi se raspunde : "orice". Cum pentru "orice" nu am reteta, azi voi face pe langa supa-crema de legume, o musaca... de soia! 
Vizez totusi la un intermezzo cu o ciorba buna de perisoare... Mai pacatuiesc si eu, ce sa fac!

Aseara am avut cel de-al doilea curs de teologie al anului acesta. CARTILE ISTORICE ALE VECHIULUI TESTAMENT, curs tinut de pr prof Ioan Chirila, de la Cluj! Minunat. Azi am plecat de acasa cu biblia in geanta. Trebuie sa o recitesc si o voi face cu mare bucurie.

O zi binecuvantata!

Iar când vor începe să fie acestea, prindeţi curaj şi ridicaţi capetele voastre, pentru că răscumpărarea voastră se apropie. Şi le-a spus o pildă: Vedeţi smochinul şi toţi copacii: Când înfrunzesc aceştia, văzându-i, de la voi înşivă ştiţi că vara este aproape. Aşa şi voi, când veţi vedea făcându-se acestea, să ştiţi că aproape este împărăţia lui Dumnezeu. Adevărat grăiesc vouă că nu va trece neamul acesta până ce nu vor fi toate acestea. Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece. 
Luca 21, 28-33

Intr-o zi, de mult, fiind in vizita impreuna cu sotul meu, la bunicii mei, acesta a inceput sa povesteasca impresii ale colegilor lui, care fusesera in China intr-o delegatie de serviciu. 
Si, pe langa tot  felul de ciudatenii, spuse el cum chinezii, pentru orice nedumerire, fie ea si tehnica, se reuneau in grupuri mici si deschideau carticica rosie cu scrierile lui Mao, care era in fapt manifestul partidului comunist chinez! 
Bunicul meu isi aprinse o tigara, trase cu nesat un fum din ea si, dupa ce ne incolacii in fumul ei, spuse: 
- Pai, nu avem decat sa scoatem si noi Biblia. Acolo chiar ca este solutie pentru orice. Dar cine se mai gandeste azi la asta!?

Si drept zicea bunicul!
Fiecare pagina a Noului Testament este impresionanta! De doua mii de ani cuvintele Mantuitorului raman cele mai pline de invatatura, mai complete si mai puternice! 
Fiecare generatie descopera, la randul ei, puterea cuvantului Sau! 
Spre a-L intelege e nevoie insa sa fim "intelepti ca serpii si nevinovati ca porumbeii", asa cum El insusi ne sfatuieste! Sa ne pastram asadar capul limpede, cu judecata inteleapta, sa stim sa ne aparam si sa gandim cu intelepciune, ramanand totodata curati, puri, ca porumbeii.
Asa sa ne ajute Dumnezeu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu