vineri, 23 ianuarie 2015

Z 352


ESTE  ORA 23  SI  57  DE  MINUTE


Acul Ceasului Apocalipsei a fost dat inainte cu doua minute! Informatia am citit-o azi pe Hotnews. Cititi.

WAU! Poate e cazul sa ne punem intrebari, fiecare in parte!
Ma gandeam ca ceva ne impiedica sa simtim scaderea timpului ce ne ramane... sa ne gandim la escaladarea pericolului la care punem cu totii umarul.
Ne spunem: "o sa rezolv eu asta cu Dumnezeu si biserica, dar nu acum..." 
Ba am mai auzit si: "am sa ma duc si la biserica,  dar la pensie, ca acum sunt tanar si trebuie sa traiesc!"  Si la pensie... nu-ti vine ca nu ai "antrenament".
Timpul se scurge si mantuirea trece pe langa noi.

Daca nu acum, atunci cand? Daca nu TU, daca nu EU, atunci cine? Exista scapare dar ne departam tot mai mult de ea! Ceasul il putem da inapoi...
Ne-au varat in sange neincrederea, indoiala, idoli si diavoli... Am invatat sa traim cu toate astea si acum ne consolam cu: asa e viata! sau "nu le am eu pe astea".

Ceasul insa ticaie: TIC, TAC!

Asemenea este grăuntelui de muştar pe care, luându-l, un om l-a aruncat în grădina sa, şi a crescut şi s-a făcut copac, iar păsările cerului s-au sălăşluit în ramurile lui. 
Şi iarăşi a zis: Cu ce voi asemăna împărăţia lui Dumnezeu? Asemenea este aluatului pe care, luându-l, femeia l-a ascuns în trei măsuri de făină, până ce s-a dospit totul. 
Şi mergea El prin cetăţi şi prin sate, învăţând şi călătorind spre Ierusalim. 
Şi I-a zis cineva: Doamne, puţini sunt, oare, cei ce se mântuiesc? Iar El le-a zis: Siliţi-vă să intraţi prin poarta cea strâmtă, că mulţi, zic vouă, vor căuta să intre şi nu vor putea. După ce se va scula stăpânul casei şi va încuia uşa şi veţi începe să staţi afară şi să bateţi la uşă, zicând: Doamne, deschide-ne! - şi el, răspunzând, vă va zice: Nu vă ştiu de unde sunteţi, Atunci voi veţi începe să ziceţi: Am mâncat înaintea ta şi am băut şi în pieţele noastre ai învăţat. Şi el vă va zice: Vă spun: Nu ştiu de unde sunteţi. Depărtaţi-vă de la mine toţi lucrătorii nedreptăţii. 
Acolo va fi plângerea şi scrâşnirea dinţilor, când veţi vedea pe Avraam şi pe Isaac şi pe Iacov şi pe toţi proorocii în Împărăţia lui Dumnezeu, iar pe voi aruncaţi afară. Şi vor veni alţii de la răsărit şi de la apus, de la miazănoapte şi de la miazăzi şi vor şedea la masă în împărăţia lui Dumnezeu. Luca 13, 19-29

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu