joi, 8 ianuarie 2015

Z 337

ZI DE DOLIU SI DE HAOS IN FRANTA

Parerea mea despre ceea ce se intampla azi in aceasta tara, mi-am exprimat-o pe celalalt blog. 
Aici doresc doar sa citez un verset din Evanghelia de azi : Un om nu poate să ia nimic dacă nu i s'a dat din cer."
Tot ce putem face este sa ne rugam pentru pacea lumii, sa fim pregatiti pentru orice!
"Vegheati, dar, caci nu stiti ziua, nici ceasul in care va veni Fiul omului. (Matei 25.13)


Evanghelia de la Ioan
III, 22-33

In vremea aceea a venit Iisus cu ucenicii Săi în ţinutul Iudeii şi stătea acolo cu ei şi boteza. Şi boteza şi Ioan în Enon, aproape de Salim, că erau acolo ape multe; şi veneau şi se botezau. Căci Ioan încă nu fusese aruncat în temniţă. Şi între ucenicii lui Ioan şi un iudeu s'a iscat o neînţelegere asupra curăţirii; şi au venit la Ioan şi i-au zis: „Rabbi, Acela Care era cu tine dincolo de Iordan şi despre Care tu ai mărturisit, iată că botează şi toţi se duc la El...“. Ioan a răspuns, zicând: „Un om nu poate să ia nimic dacă nu i s'a dat din cer. Voi înşivă îmi sunteţi martori că am zis: Nu eu sunt Hristosul, ci sunt trimis înaintea Lui. Cel ce are mireasă este mire; iar prietenul mirelui, care stă şi-l ascultă, cu bucurie se bucură de glasul mirelui. Aşadar, bucuria aceasta a mea s'a împlinit. Acela trebuie să crească, iar eu să mă micşorez. Cel ce vine de sus este deasupra tuturor; cel ce este de pe pământ, pământesc este şi ca un pământean grăieşte. Cel ce vine din cer este deasupra tuturor. Şi ce a văzut şi a auzit, aceea mărturiseşte, dar mărturia Lui nu o primeşte nimeni. Cel ce I-a primit mărturia a întărit că adevărat este Dumnezeu.“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu