luni, 2 iunie 2014

Z 116

Azi ar trebui sa inceapa perioada de bine!

Deocamdata nu este tocmai cazul... dar am sperante! :)

Nu stiu sa spun daca aceasta cura a fost mai dura in efecte secundare pentru ca ele au fost diferite. 
De suferit... trebuie sa suferi! Asta e clar!
Este firesc ca starea de toxicitate, care se acumuleaza si care nu reuseste sa se elimine asa de repede, sa faca ca ficatul sa reactioneze; e normal chiar ca toate bombardamentele astea sa ma rapuna uneori.
Important este sa nu ma las invinsa!
Si nu ma las.

Chimia asta este alienanta! De necrezut insa cum suferinta - pe care ti-o provoaca - te face sa nu mai poti nici macar sa te rogi!
Martha, draga de ea, imi scria ieri, apropos la acest blocaj, ca "si un suspin, tot o rugaciune inseamna in fata lui Dumnezeu! Apoi, chiar Parintele Arsenie Boca spunea, intr-o rugaciune de-a sa, ca Duhul Cel Sfant se roaga pentru noi atunci cand mintea si graiul sunt incapabile sa o faca." 

Cat confort spiritual simti cand stii ca te poti lasa in mainile Lui!
Afara e soare, pasarelele canta... iar eu astept cu rabdare sa ma pun pe picioare!

Photo

EVANGHELIA DE AZI
IOAN
(14: 27-31; 15: 1-7)

Zis-a Domnul către ucenicii Săi: să nu se tulbure inima voastră, nici să se înfricoşeze. Aţi auzit că v'am spus: Mă duc şi voi veni la voi. De M'aţi iubi, v'aţi bucura că Mă duc la Tatăl, pentru că Tatăl este mai mare decât Mine. Şi pe acestea vi le-am spus acum, mai înainte ca ele să fie, pentru ca să credeţi atunci când vor fi. Multe nu voi mai grăi cu voi, căci vine stăpânitorul acestei lumi; şi el întru Mine n'are nimic, ci pentru ca să cunoască lumea că Eu Îl iubesc pe Tatăl şi că Eu fac aşa cum Tatăl Mi-a poruncit... Sculaţi-vă, să mergem de aici! Eu sunt viţa cea adevărată, iar Tatăl Meu este lucrătorul. Fiece mlădiţă care nu aduce roadă întru Mine, El o taie; şi fiece mlădiţă care aduce roadă, El o curăţă, pentru ca ea mai multă roadă să aducă. Voi sunteţi de-acum curaţi prin cuvântul pe care vi l-am grăit. Rămâneţi întru Mine şi Eu întru voi. Aşa cum mlădiţa nu poate să aducă roadă de la sine, dacă nu rămâne în viţă, tot aşa nici voi, dacă nu veţi rămâne întru Mine. Eu sunt viţa; voi, mlădiţele. Cel ce rămâne întru Mine şi Eu întru el, acela aduce roadă multă, căci fără Mine nu puteţi face nimic. Dacă cineva nu rămâne întru Mine, se aruncă afară ca o mlădiţă şi se usucă; şi le adună şi le aruncă în foc şi ard. Dacă voi rămâneţi întru Mine, şi cuvintele Mele rămân întru voi; cereţi orice veţi vrea şi vi se va da.