luni, 30 iunie 2014

Z 144

O  ZI  OBISNUITA  - SLAVA  DOMNULUI!


Ce minunat!

Iarta-ne, Doamne, daca vom fi spus ca ne-am plictisit, ca viata e mereu aceeasi, ca traim intr-o obisnuinta plata... caci iata, cand traim extreme, incepem sa apreciem minunata obisnuinta!

A.M.R. 15 zile!

M-am trezit cu corneea ochilor umflata - cade ultima serie de gene si cred ca am si mancat mai sarat! Azi incepe totusi  saptamana cea buna asa ca o voi aborda in consecinta! Vremea pare sa fie ploioasa insa ma voi plimba, fie cum o fi!

Sambata, dupa o noapte de insomnie, am demarat ceva mai greu. Totusi, am reusit, dupa pranz, sa fiu de ajutor copiilor mei, care au dat o mica petrecere. M-am bucurat apoi alaturi de invitati, am baut un pahar de sampanie si chiar am... dansat!
Da! Am dansat! Incredibil, nu-i asa?
Recunosc ca am avut cateva clipe in care am simtit ca sunt un pic slabita insa... dupa ce mi-am acordat ritmul cu puterile... m-am bucurat de muzica si ambianta agreabila. Cei 14 copii prezenti in casa nici nu s-au auzit iar parintii lor banuiesc ca s-au simtit bine de vreme ce petrecerea s-a incheiat in jurul orei 2!

O astfel de "escapada" mi-a dat energie si o stare buna.
Ieri am putut sta la biserica intreaga Liturghie!
Dupa-amiaza, am vazut un film in doua serii pe gustul meu  - "Mostenitoarele" - o saga superba pusa pe pelicula de Olga Vincent, cu o distributie minunata ce a completat fericit un scenariu extrem de bine scris! Regal!
Doamne, cum sa nu-ti fiu recunoscatoare?

Photo

O saptamana binecuvantata!

EVANGHELIA ZILEI

MATEI 11/ 2-15

In vremea aceea, auzind Ioan în închisoare despre faptele lui Hristos şi trimiţând la El pe doi dintre ucenicii săi, I-a zis: „Tu eşti Cel ce trebuie să vină, sau pe altul să aşteptăm?“ Şi Iisus, răspunzând, le-a zis: „Duceţi-vă şi spuneţi-i lui Ioan cele ce auziţi şi vedeţi: orbii văd şi şchiopii umblă, leproşii se curăţesc şi surzii aud, morţii învie şi săracilor li se binevesteşte; şi fericit este acela care nu se va poticni întru Mine“. Iar după plecarea lor, Iisus a început să le vorbească mulţimilor despre Ioan: „Ce-aţi ieşit să vedeţi în pustie?: O trestie clătinată de vânt?... Dar ce-aţi ieşit să vedeţi?: Un om îmbrăcat în haine moi?... Iată, cei ce poartă haine moi sunt în casele regilor! Dar ce-aţi ieşit să vedeţi?: Un profet?... Da, v'o spun Eu vouă, şi mai mult decât un profet. Căci acesta este cel despre care s'a scris: Iată, Eu îl trimit înaintea feţei Tale pe îngerul Meu, care-ţi va pregăti calea de dinaintea Ta. Adevăr vă grăiesc: Între cei născuţi din femei nu s'a ridicat unul mai mare decât Ioan Botezătorul; totuşi, cel mai mic întru împărăţia cerurilor este mai mare decât el. Din zilele lui Ioan Botezătorul până acum împărăţia cerurilor se ia prin asalt, iar cei ce dau asaltul o cuceresc. Că toţi profeţii şi legea au profeţit până la Ioan. Şi dacă vreţi s'o primiţi: el este Ilie, cel ce va să vină. Cel ce are urechi de auzit, să audă!