vineri, 13 iunie 2014

ZIUA 127


AZI INCEP POSTUL NEGRU - inaintea celei de-a treia cure de citostatice! A treia si... penultima cura! :)
Ieri am avut o zi buna! Slava tie, Doamne!

Programul s-a derulat fara surprize. Cele peste 100 de ace mi-or fi dat energie caci, pe langa analize si acupunctura, am facut ceva croitorie, un mars de 5km, mi-am luat nepotii de la scoala, le-am dat cina si am fost si la spectacolul de sfarsit de an al scolii de balet pe care o urmeaza nepoata mea cea mare!

Sunt plina de sperante in ce priveste cosmarul efectelor secundare de dupa cura caci marti voi mai face o sedinta de acupunctura.

Dar nadejdea mea cea mare mi-o pun in postul asta pe care il socotesc curatitor, regenerator si potrivit pentru nevoia mea spirituala! 

Chimia nu face bine ... Omoara raul - nu ma indoiesc - dar si binele si, mai ales, amorteste sufletul, caci nu te lasa sa te rogi si te pune "in paranteze"! 
Postul asta ma ajuta sa ma regasesc, sa ma rog si sa ma pregatesc pentru hibernarea post-otravire!

Se zice ca infometarea de trei zile ar avea puterea miraculoasa de a face ca trupul sa fabrice celule sushe, sau celule stem, cele ce pot sa refaca tesuturi afectate de boli, sa inoiasca ce este degradat.

Nu stiu daca asta mi se va intampla si nu ma astept la vreo intinerire, insa simt ca am nevoie sa dau corpului meu o pauza, sa se odihneasca inainte de a fi agresat! 

Apoi este un prilej de a-mi tine mintea in rugaciune si inima in smerenie. 
Boala nu mi-a fost data degeaba! Ea trebuie sa ma slefuiasca, sa ma ajute sa fac din suferinta o suprema contopire cu jertfa lui Hristos! 
Nu tin sa supravietuiesc cat tin sa ma mantui! Si, avand aceasta dorinta, suferinta e o bucurie, o mare sansa!

Pentru vreo 10 zile imi vor amorti si mintea si sufletul, caci patimirea trupeasca imi va acapara intreaga mea fiinta. Sper insa ca postul asta sa tina in mine licarul de duhovnicie.

Caci terapeutic sau duhovnicesc, pentru mine postul este POST!


Ajuta-ma, Doamne, sa trec si aceasta proba! Ajuta-ma, caci fara Tine nimic nu pot face!


EVANGHELIA ZILEI
MATEI 5/33-41


Zis-a Domnul: aţi auzit că s'a spus celor de demult: Să nu juri strâmb, ci jurămintele tale să le ţii înaintea Domnului. Eu însă vă spun: Să nu te juri nicicum: nici pe cer, fiindcă este tronul lui Dumnezeu; nici pe pământ, fiindcă este aşternut al picioarelor Lui, nici pe Ierusalim, fiindcă este cetate a Marelui Împărat; nici pe capul tău să nu te juri, fiindcă tu nu poţi să faci un singur fir de păr, alb sau negru. Ci cuvântul vostru să fie: Da, da; Nu, nu; iar ce este mai mult decât atâta, de la Cel-Rău este. Aţi auzit că s'a spus: Ochi pentru ochi şi dinte pentru dinte; Eu însă vă spun: Nu staţi împotriva celui rău; iar celui ce te loveşte peste obrazul drept, întoarce-i-l şi pe celălalt. Celui ce vrea să se judece cu tine şi să-ţi ia haina, lasă-i lui şi cămaşa. Iar de te va sili cineva să mergi o milă, mergi cu el două.