marți, 3 iunie 2014

Z 117

Da! Inca o zi! Doamne, iti multumesc!

Daca nu as tine acest jurnal, nici nu as sti de cand zilele imi sunt reduse la starea...  vaicareala!

Dar gata! De azi am décis sa rup cercul asta  vicios care ma tine oarecum legata de pat de o saptamana!
"Am décis"... pentru ca lucrurile par sa se mai aranjeze! :)
Noaptea trecuta am dormit fara ca durerile intestinale sa ma trezeasca... Incep deci sa ma simt ceva mai bine.
Sunt inca destul de moale dar nadajduiesc in mai bine!

N-as vrea sa fie cu ghinion faptul ca ma grabesc sa trag concluziile dar trebuie sa depasesc cumva starea asta.

Asadar ce m-a pus la pamant in aceasta saptamana?
- greturile si durerile de intestine!

Acestea  m-au impiedicat sa mananc, sa beau sau sa iau medicamente, si, cea ce a fost cel mai neplacut, sa ma misc in aer liber!
A trebuit deci sa sufar fara paleative, fara sa mananc si sa beau mare lucru si, in plus, legata de pat! De unde absolul normala slabiciunea de care ma plang azi!
E mult daca zic ca toate au trecut insa sunt pe drumul cel bun!



Evanghelia de azi
 Ioan: 14, 2-13

Zis-a Domnul către ucenicii Săi: vine ceasul când tot cel ce vă va ucide să creadă că-I aduce închinare lui Dumnezeu. Şi pe acestea le vor face, pentru că nu L-au cunoscut pe Tatăl Meu, şi nici pe Mine. Iar pe acestea vi le-am grăit pentru ca, atunci când va veni ceasul lor, să vă aduceţi aminte că vi le-am spus. Dar nu vi le-am spus de la'nceput, pentru că eram cu voi. Acum însă Mă duc la Cel ce M'a trimis, şi nimeni din voi nu Mă întreabă: Unde Te duci? Ci pentru că v'am grăit acestea, întristarea v'a umplut inima. Dar vă spun Eu vouă adevărul: De folos vă este ca Eu să Mă duc. Că dacă nu Mă voi duce, Mângâietorul nu va veni la voi; iar dacă Mă voi duce, Îl voi trimite la voi. Şi El, odată venit, va vădi lumea de păcat şi de dreptate şi de judecată: de păcat, pentru că ei nu cred în Mine; de dreptate, pentru că Eu Mă duc la Tatăl Meu, iar voi nu Mă veţi mai vedea; şi de judecată, pentru că stăpânitorul acestei lumi a fost judecat. Încă multe am a vă spune, dar nu le puteţi purta acum. Dar când va veni Acela, Duhul Adevărului, El vă va călăuzi întru tot adevărul; că nu de la Sine va grăi, ci cele ce va auzi va grăi şi pe cele viitoare vi le va vesti