luni, 23 iunie 2014

Z 137


 

Teoretic, o zi buna!

Incepand de azi intru in perioada in care efectele secundare ale ultimei sedinte de chimio-terapie se vor estompa progresiv si vizibil. En fin, asa sper! :).
Deocamdata sunt inca destul de ametita, ma simt cam slabita si prefer sa stau lungita... dar incet, incet imi revin.

Ieri am plecat la biserica fara sa mananc si nu a fost prea distractiv! M-am cam tinut de pereti ....
Cu toata neputinta, ziua de ieri o pot trece la reusite de vreme ce am putut sa ma duc pana la biserica conducand masina, sa ma impartasesc, sa revin si chiar sa fac ceva cumparaturi. (Nu pot delega pe nimeni pt asta caci nu pot manca orice -  intru in magazin, privesc si... cumpar ce-mi face cu ochiul... adica ce imi da chef de mancat). Am cumparat peste, fructe si legume din care mi-am preparat sucuri proaspete!
Afte nu pot spune ca am dar gura imi este ca arsa si buzele cam umflate!
Ieri, dupa ce am revenit acasa, nu am facut decat sa mananc! Totusi slabiciunea nu pare sa aibe legatura cu mancatul ci mai curand cu epuizarea fireasca a organismului.
Trebuie sa iau in calcul varsta mea, faptul ca sunt la al doilea tratament de chimio-terapie si, nu in ultimul rand, ca am o inima bolnava si 8 operatii suferite in ultimii 5 ani!
Sunt deci bine in raport cu toate astea! Slava Domnului!
Cu rabdare si nadejde ... ies eu si din asta!
 


Scurtă rugăciune zilnică

Doamne, învață-ne cum să trăim și cum să iubim, și dă-ne stăruință să-ți cerem acest lucru în fiecare zi, până va rodi în noi sămânța Adevărului Tău cel viu.
Călăuzește-ne pașii prin viață și ajută-ne să ne ținem dreaptă cărarea.
Atunci când ne vorbești, dă-ne înțelepciunea să ascultăm.
Atunci când taci, dă-ne răbdare să așteptăm.
Dar să nu taci niciodată prea mult, căci suntem atât de slabi și de ușor coruptibili!
Deschide-ne ochii și inima și umple-le de Tine, ca să vedem și să simțim după voia Ta.
Iartă-ne și învață-ne să iertăm și să ne iertăm.
Fii cu noi în orice clipă și scapă-ne de povara singurătății din noi.
Ajută-ne să ne ducem crucea.
Păzește-ne de ispitele pe care nu le putem duce și dă-ne puterea să le învingem pe celelalte. Învrednicește-ne să trăim zilnic cu Tine, ca să avem puterea să trăim cu noi înșine.

Amin.

EVANGHELIA ZILEI
MATEI 9 / 36-38; 10/ 1-8

36. Şi văzând mulţimile, I s-a făcut milă de ele că erau necăjite şi rătăcite ca nişte oi care n-au păstor.
37. Atunci a zis ucenicilor Lui: Secerişul e mult, dar lucrătorii sunt puţini.
38. Rugaţi, deci, pe Domnul secerişului, ca să scoată lucrători la secerişul Său.

1. Chemând la Sine pe cei doisprezece ucenici ai Săi, le-a dat lor putere asupra duhurilor celor necurate, ca să le scoată şi să tămăduiască orice boală şi orice neputinţă.
2. Numele celor doisprezece apostoli sunt acestea: intâi Simon, cel numit Petru, şi Andrei, fratele lui; Iacov al lui Zevedeu şi Ioan fratele lui;
3. Filip şi Vartolomeu, Toma şi Matei vameşul, Iacov al lui Alfeu şi Levi ce se zice Tadeu;
4. Simon Cananeul şi Iuda Iscarioteanul, cel care L-a vândut.
5. Pe aceşti doisprezece i-a trimis Iisus, poruncindu-le lor şi zicând: În calea păgânilor să nu mergeţi, şi în vreo cetate de samarineni să nu intraţi;
6. Ci mai degrabă mergeţi către oile cele pierdute ale casei lui Israel.
7. Şi mergând, propovăduiţi, zicând: S-a apropiat împărăţia cerurilor.
8. Tămăduiţi pe cei neputincioşi, înviaţi pe cei morţi, curăţiţi pe cei leproşi, pe demoni scoateţi-i; în dar aţi luat, în dar să daţi.