sâmbătă, 5 aprilie 2014

Z 58


Celor ce ajungeti azi aici, va doresc o zi frumoasa, binecuvantata.

Cum va spuneam, astept programul chimio-terapiei. 

Inca nu il stiu dar doctorul mi-a telefonat si m-a asigurat ca nu e cazul sa ma nelinistesc. Nu e nici o graba, zice el. 
Eu m-as cam grabi ca sa nu intru in iarna slabita... dar o fi si asta voia Domnului!
Ieri am avut o stare cam proasta, ca un fel de lipotimie... Nu stiu nici de ce si nici nu am vreo explicatie... 

Iata
EVANGHELIA  ZILEI

"Şi au adus la El fariseii şi cărturarii pe o femeie, prinsă în adulter şi, aşezând-o în mijloc, au zis Lui: Învăţătorule, această femeie a fost prinsă asupra faptului de adulter; iar Moise ne-a poruncit în Lege ca pe unele ca acestea să le ucidem cu pietre. Dar Tu ce zici? Şi aceasta ziceau, ispitindu-L, ca să aibă de ce să-L învinuiască. Iar Iisus, plecându-Se în jos, scria cu degetul pe pământ. Şi stăruind să-L întrebe, El S-a ridicat şi le-a zis: Cel fără de păcat dintre voi să arunce cel dintâi piatra asupra ei. Iarăşi plecându-Se, scria pe pământ. Iar ei auzind aceasta şi mustraţi fiind de cuget, ieşeau unul câte unul, începând de la cei mai bătrâni şi până la cel din urmă, şi a rămas Iisus singur şi femeia, stând în mijloc. Şi ridicându-Se Iisus şi nevăzând pe nimeni decât pe femeie, i-a zis: Femeie, unde sunt pârâşii tăi? Nu te-a osândit nici unul? Iar ea a zis: Nici unul, Doamne. Şi Iisus i-a zis: Nu te osândesc nici Eu. Mergi; de acum să nu mai păcătuieşti." Ioan 8, 3-11

Si un frumos mesaj de la MARTHA

"Se zice ca, odată, un călugăr pios, care dorea să-şi îmbunătăţească necontenit viaţa duhovnicească, căzu în adâncă rugăciune şi ceru lui Dumnezeu să-i dea cuvânt de poruncă: 

- "Doamne, spune-mi ce trebuie să fac, pentru a-Ţi împlini mai desăvârşit voia?"
Avu atunci călugărul o vedenie în vis, aşa: văzu pe peretele chiliei lui, în lumină de aur, aceste trei cuvinte:
"Crede, împlineşte, foloseşte".
A doua zi, călugărul stătu si cugeta asupra acestor trei cuvinte prin care Dumnezeu îi răspundea la chemare.
Dar nu putea înţelege totul.
Atunci, în altă noapte, glasul lui Dumnezeu se făcu auzit duhului călugărului.
Zise aşa: 
Crede tot ceea ce ţi-am făcut cunoscut, împlineşte toate poruncile ce ţi-am dat şi foloseşte toate mijloacele de sfinţire pe care le-am statornicit pentru mântuirea ta.
Şi de-atunci, călugărul acela duse o viaţă intru totul plăcută lui Dumnezeu". 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu