marți, 8 aprilie 2014

Z 61


Photo : Totul rade, totul canta, primavara este sarbatoarea infinitului.
Victor Hugo


Azi vreau sa fac SUPA  LUI  HYPPOCRATE dupa reteta trimisa de draga mea prietena, Martha! Si florile tot ea mi le-a trimis! Nu-i asa ca sunt binecuvantata?


SUPA LUI HYPPOCRATE  face parte din tratamentul Gerson pentru tratarea cancerului

Hipocrate folosea supa ca detoxifiant pentru pacientii sai. 

Supa trebuie sa fiarba lent la foc foarte mic, fara a se adauga apa in timpul fierberii. Legumele, preferabil ecologice, se pun la fiert cu tot cu coaja. Se spala cu grija, evitandu-se zgarierea lor, deoarece imediat sub coaja sunt depozitate minerale si vitamine. 

Vasul in care se gateste trebuie sa fie din inox si cu capac greu, cat mai ermetic. Se consuma in maxim doua zile. 

FORMULA ORIGINALA A SUPEI LUI HYPPOCRATE
puneţi într-un litru şi jumătate de apă şi fierbeţi încet, la foc mic, timp de 30 minute: .
1 cană de morcov tocat . 
1 ceaşcă de ţelină tocată . 
1 cană praz tocat (prazul nu se înlocuieşte cu ceapă) . 
1/2 cană patrunjel tocat 
FORMULA LUI MAX GERSON
Echipament: recipient otel inoxidabil de aprox 4 litri Folosiţi numai o apă pură. Folosiţi legumele următoare:  
1 ţelină medie . 
1 rădăcină de pătrunjel medie . 
usturoi după gust . 
2 bucăţi mici praz (prazul nu se înlocuieşte cu ceapă) . 
700g roşii sau mai mult . 
2 cepe medii . 
1 kilogram de cartofi . 
Un pic de pătrunjel verde 
Usturoiul se poate folosi la discretie, pentru gatit, sau ca mujdei proaspat in supa fierbinte. 
Nici una dintre aceste legume nu se cojeste; se curata bine prin spalare, apoi se taie in bucati mari; se fierb acoperit, incet, la foc mic timp de trei ore; apoi se paseaza prin sita in cantitati mici; nu trebuie sa mai ramina fibre. Se pastreaza in frigider acoperita bine, se incalzeste doar cantitatea necesara.


EVANGHELIA ZILEI

Aceasta vă poruncesc: să vă iubiţi unul pe altul. Dacă vă urăşte pe voi lumea, să ştiţi că pe Mine mai înainte decât pe voi M-a urât. Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este al său; dar pentru că nu sunteţi din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea vă urăşte. Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine, şi pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, şi pe al vostru îl vor păzi. Iar toate acestea le vor face vouă din cauza numelui Meu, fiindcă ei nu cunosc pe Cel ce M-a trimis. De n-aş fi venit şi nu le-aş fi vorbit, păcat nu ar avea; dar acum n-au cuvânt de dezvinovăţire pentru păcatul lor. Cel ce Mă urăşte pe Mine, urăşte şi pe Tatăl Meu. De nu aş fi făcut între ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a făcut păcat nu ar avea; dar acum M-au şi văzut şi M-au urât şi pe Mine şi pe Tatăl Meu. Dar (aceasta), ca să se împlinească cuvântul cel scris în Legea lor: "M-au urât pe nedrept". Iar când va veni Mângâietorul, pe Care Eu Îl voi trimite vouă de la Tatăl, Duhul Adevărului, Care de la Tatăl purcede, Acela va mărturisi despre Mine. Şi voi mărturisiţi, pentru că de la început sunteţi cu Mine. Acestea vi le-am spus, ca să nu vă smintiţi. Vă vor scoate pe voi din sinagogi; dar vine ceasul când tot cel ce vă va ucide să creadă că aduce închinare lui Dumnezeu. Ioan 15, 17-27/16, 1-2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu