vineri, 10 octombrie 2014

Z 246

Inca o zi! Doamne, iti multumesc. Nu vreu sa uit ca tot ce traiesc acum este un dar!
Vremea este mai blanda si asta imi da putere. Azi fac tortul mezinei care are invitati cu ocazia aniversarii a 5 ani!
Nu am avut insa cine stie ce inspiratie... Vom vedea ce va iesi!

EVANGHELIA ZILEI
Luca 4, 22-30

În vremea aceea se mirau toţi de cuvintele harului care ieşeau din gura lui Iisus şi se întrebau: oare, nu este Acesta feciorul lui Iosif? Atunci El a zis către ei: fără îndoială, îmi veţi spune această pildă: doctore, vindecă-te pe tine însuţi. Câte am auzit că ai făcut în Capernaum, fă şi aici, în patria Ta. Apoi le-a zis: adevărat vă spun vouă că nici un prooroc nu este bine primit în patria sa. În dreptate vă spun că multe văduve erau în zilele lui Ilie în Israel, când s-a închis cerul trei ani şi şase luni, încât s-a făcut foamete mare peste tot pământul. Şi la nici una dintre ele n-a fost trimis Ilie, decât numai la o femeie văduvă, din Sarepta Sidonului. Şi mulţi leproşi erau în Israel în zilele lui Elisei proorocul, dar nici unul dintre ei nu s-a curăţat, decât numai Neeman sirianul. 
Însă toţi în sinagogă, auzind acestea, s-au umplut de mânie şi, sculându-se, L-au scos afară din oraş şi L-au dus până în sprânceana muntelui, pe care era zidit oraşul lor, ca să-L arunce în prăpastie; dar El, trecând prin mijlocul lor, s-a dus de acolo. AMIN.

Eu am avut marea sansa sa ajung acolo, pe "spranceana muntelul" cum spune Evanghelistul, acolo de unde concetatenii lui Iisus au vrut sa-l arunce in prapastie! Nu gasesc acum fotografia insa sunt sigura ca am una facuta acolo... 
Cum spuneam cu alta ocazie, cele mai frumoase imagini pe care le vedem in viata... ne raman in suflet!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu