luni, 13 octombrie 2014

Z 249

Ieri a fost o zi in care am stat foarte putin pe acasa! 
Speram ca voi dormi din pricina oboselii, dar nu a fost deloc cazul!
Starea mea ramane una destul de instabila dar eu, in continuare, ma fac ca nu observ. Oricum nu-mi trece decat cu timp si rabdare!

Vremea este acceptabila. Bate vantul dar nu este frig. Oasele mele sunt destul de ... suferinde dar ceva mai putin decat sapatamana trecuta. Maine ma vad cu unul din doctorii care ma tin sub urmarire si voi vorbi despre asta!

O saptamana binecuvantata!

EVANGHELIA ZILEI

Luca 4, 38-44


În vremea aceea a venit Iisus în casa lui Simon, iar soacra lui Simon era cuprinsă de nişte friguri rele şi L-au rugat pentru ea. Atunci Iisus, plecându-se spre ea, a certat frigurile, şi au lăsat-o; iar ea, îndată sculându-se, îi slujea pe ei. Iar după apusul soarelui, toţi câţi aveau bolnavi, cu multe feluri de boli, i-au adus la Dânsul; şi El, punându-şi mâinile pe fiecare dintre ei, îi tămăduia. Din mulţi ieşeau şi diavoli care strigau şi ziceau: Tu eşti Hristosul, Fiul lui Dumnezeu. Dar Dânsul, certându-i, nu-i lăsa să spună că ştiu că El este Hristos. Făcându-se ziuă, a ieşit şi s-a dus într-un loc pustiu; dar mulţimile îl căutau şi au venit până la Dânsul şi-L ţineau, ca să nu plece de la ei. Iar Iisus a zis către ei: trebuie să binevestesc şi altor oraşe împărăţia lui Dumnezeu, fiindcă pentru aceasta sunt trimis. 

Pentru aceea propovăduia El în toate sinagogile Galileii.
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu