joi, 31 august 2017

TOATE SE IARTA CELOR CE CRED


Oare ce anume suntem noi in stare sa facem si Dumnezeu sa nu inteleaga? Nimic. Caci El toate le stie, le intelege si le iarta.


Noi avem vederea scurta. Multi nici nu stim din cine ne tragem, care ne este zestrea genetica si zestrea de pacate mostenite, nici cine suntem nu stim cu adevarat, nici de ce anume suntem in stare!

Facem bine cu greu, judecam cu usurinta si, de cele mai multe ori, nu putem iarta... In schimb pacatuim - si stiind si nestiind - caci inainte de orice omul este atasat pacatului.

Domnul insa stie si trecutul si viitorul nostru, si ce putem si ce nu putem, are ingaduinta si toate ni le poate iarta.


Ce nu ni se iarta? Sa ne indoim si sa hulim impotriva Duhului Sfant, Acela fara de care noi am fi ramas nefiinta!


Sunt consternata de cei care neaga existenta lui Dumnezeu cu convingere si patima! E ceva care ma infioara.
Caci, vorba lui Blaise Pascal, daca Dumnezeu nu exista si tu ai crezut, nu ai pierdut nimic. Dar daca Dumnezeu exista, si tu nu ai crezut?  Ei, atunci ai pierdut totul! 


Adevărat grăiesc vouă că toate vor fi iertate fiilor oamenilor, păcatele şi hulele câte vor fi hulit; Dar cine va huli împotriva Duhului Sfânt nu are iertare în veac, ci este vinovat de osânda veşnică. Pentru că ziceau: Are duh necurat. Şi au venit mama Lui şi fraţii Lui şi, stând afară, au trimis la El ca sn-L cheme. Iar mulţimea şedea împrejurul Lui. Şi I-au zis unii: Iată mama Ta şi fraţii Tăi şi surorile Tale sunt afară. Te caută. Şi, răspunzând lor, le-a zis: Cine este mama Mea şi fraţii Mei? Şi privind pe cei ce şedeau în jurul Lui, a zis: Iată mama Mea şi fraţii Mei. Că oricine va face voia lui Dumnezeu, acesta este fratele Meu şi sora Mea şi mama Mea
Marcu 3, 28-35

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu