duminică, 13 aprilie 2014

DE FLORII



" În dimineata de Florii, 
încalecat pe-un magarus,
Iisus, printre maslini si vii, 
strabate-al drumului urcus 
ce duce spre Ierusalim.

Multimile ii ies in cale 
cu flori si ramuri de maslin.
Unii ii canta osanale, 
iar altii striga ne-ncetat:
"...Vine Mesia! Sa-L cinstim, 
Ca este binecuvantat! 
Tatal si-a amintit, de noi, 
Si, iata, ne-a dat imparat!"

Copiii alearga inainte, 
Pe cale, flori i-au presarat.
Chiar si vazduhu-i mai fierbinte!...
spre a-L slavi pe imparat

"Eu nu am flori, ca sa-Ti presar 
cand vii-n a inimii cetate,
Caci cugetul imi e murdar ...
Dar hainele de suflet, toate
Le-arunc, azi  inaintea Ta,
 Chiar de-s murdare, sfasiate...
Doar Tu-mi poti sufletul spala 
si-imi poti da haine curate!"

Hai, vino si tu, dragul meu, 
sa ii iesim si noi-nainte!
El este Domn si Dumnezeu! 
Doar El ne da vesminte sfinte
Si candele, si-uleiul sfant, 
ca  inteleptelor fecioare!

Sa-l asteptam, cand pe pamant, 
curand, din nou o sa coboare."



Tuturor celor ce au azi sarbatoare le doresc bucurii binecuvantate!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu