duminică, 13 aprilie 2014

FLORIILE



" În dimineata de Florii, 
încalecat pe-un magarus,
Iisus, printre maslini si vii, 
strabate-al drumului urcus 
ce duce spre Ierusalim.
Multimile ii ies in cale 
cu flori si ramuri de maslin.
Unii ii canta osanale, 
iar altii striga ne-ncetat:
"...Vine Mesia! Dati-i cinste, 
acelui binecuvantat! 
Iehova si-a adus aminte, de noi, 
Ne-a dat un imparat!"
Copii i-alearga inainte, 
pe cale, flori i-au presarat.
Chiar si vazduhu-i mai fierbinte!...
"Eu nu am flori, sa le presar 
cand vii-n a inimii cetate,
Caci cugetul imi e murdar 
dar hainele de suflet, toate
Le-arunc, Doamne,-naintea Ta,
 chiar de-s murdare, sfasiate.
Doar Tu-mi poti sufletul spala 
si poti sa-mi dai haine curate."
Hai, vino si tu, dragul meu, 
sa ii iesim si noi-nainte!
El este Domn si Dumnezeu! 
Doar El ne da vesminte sfinte
Si candele, si ulei sfant, 
ca si-nteleptelor fecioare
Sa-l asteptam, cand pe pamant, 
curand, din nou o sa coboare."



Tuturor celor ce au azi sarbatoare le doresc bucurii binecuvantate!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu