vineri, 18 aprilie 2014

Z 71

Ieri am fost la doctor.

Am fost primita asa cum un frate isi intampina sora: cu o calda imbratisare, plina de compasiune!

Mi s-a explicat tot ce trebuia sa stiu despre noua forma de cancer pe care am facut-o si de ce trebuie sa fac chimio si radio terapie.

Voi face asadar doar 4 sedinte de chimio cu TAXOTER si CYTOXAN - una la trei saptamani. Apoi radio-terapie.

Eu am mai facut Taxoter dar nu l-am suportat si mi l-au inlocuit cu altceva... nu mai stiu acum cu ce...

Sper sa reusesc si sa strang din dinti de data asta!

Azi ma vad deja cu anestezistul in vederea interventiei chirurgicale necesare pentru montarea unei camere implantabile venoase.

Vinerea viitoare voi face interventia si, pe 28 aprilie, am intalnire din nou cu oncologul, care imi va da intreg programul!

Eh, n-o fi foc! O a ies eu si din asta.

Doctorul asta al meu, un om care gestioneaza moartea, ca asta ii e meseria, are o anume filozofie de viata. Mi-a spus:
"Viata ne-o traim cand ne e bine si cand nu... ne luptam pentru a castiga dreptul de a ne relua existenta de dinainte!"
Stie ce spune, stie cum e, intelege si le admira pe luptatoare. Pentru el orice an in plus trait de o femeie atinsa de cancer... este o victorie!
Chiar si sotia lui a facut un cancer de san cu recidiva, se teme si el pentru fiica lui dar primeste zilnic lectii de curaj de la pacientele sale.

Din cabinetul lui tocmai iesise o femeie de varsta fiicei mele. Avusese un cancer de col la nici 18 ani!
Tot atunci a ramas fara uter.
A trait 20 de ani si acum are din nou un cancer... de plamani!
In acesti 20 de ani insa femeia aceea a invatat, a muncit, a iubit, s-a casatorit si... a infiat doi copii! A trait!
Acum, chiar daca o ia de la capat, doctorul o trece in randul supravietuitoarelor, a celor care au dus o existenta normala 20 de ani, dupa un tratament dificil...

Cazul meu... este si el trecut la "invingatoare"! Cinci ani de viata, timp in care mi-am imbratisat nepotii... nu este de neglijat!


Am venit acasa si mi-am facut planul de munca pentru azi. Am cumparat cele necesare pentru drob, am vopsit oua si am definitivat lista de cumparaturi.

Abia astept sa-mi revad fiul care ajunge deseara.


Am citit apoi cele 12 Evanghelii ce se citesc La Denia din Joia Mare si... imi tin inima trista pentru Moartea Mantuitorului! Azi e zi de Ajunare si Privighere!

In rest... ma gandesc si eu la cele pe care trebuie sa fac de Pasti, ca tot omul!
Caci: "A la guerre comme a la guerre!"



Photo : <<<<<<< O SEARA LINISTITA SI BINECUVINTATA >>>>>>>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu