luni, 21 aprilie 2014

Z 74


HRISTOS A INVIAT

De azi am intrat in Saptamana Luminata.
Luminata sa ne fie ziua  si cele ce-i  urmeaza!
Zambetul sa ne stea pe fata, caci, asa cum spunea Părintele Teofil Părăian  in cartea sa  „Calea spre bucurie”,

“Fiecare dintre noi suntem un zâmbet al lui Dumnezeu către lumea aceasta și fără îndoială, Dumnezeu zâmbește lumii acesteia prin noi.”
Eu ma bucur de ai mei, de copii, nepoti, prieteni... de ceea ce pot face si eu pentru ca momentele petrecute impreuna sa fie de neuitat! 
Pana vineri, cand voi suferi acea mica interventie chirurgicala, am multe de facut insa... "toate la timpul lor si oua rosii de Pasti", cum zicea bunicul meu cel hatru!
Azi e acum, aici, cu bucurie!
Sa va fie bine si voua, tuturor celor ce ajungeti pe aceasta pagina! Bucuria Invierii Domnului trebuie sa alunge din noi orice tristete caci dincolo de El, salvatorul sufletelor noastre, toate sunt amanunte neesentiale!
Doamne, ajuta-ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu