joi, 3 aprilie 2014

Z 56

"Şi Iisus le-a zis: Eu sunt pâinea vieţii; cel ce vine la Mine nu va flămânzi şi cel ce va crede în Mine nu va înseta niciodată. Dar am spus vouă că M-aţi şi văzut şi nu credeţi. Tot ce-Mi dă Tatăl, va veni la Mine; şi pe cel ce vine la Mine nu-l voi scoate afară; pentru că M-am coborât din cer, nu ca să fac voia mea, ci voia Celui ce M-a trimis pe Mine. Şi aceasta este voia Celui ce M-a trimis, ca din toţi pe care Mi i-a dat Mie să nu pierd nici unul, ci să-i înviez pe ei în ziua cea de apoi." Ioan 6, 35-39

Azi nu mi-am propus sa fac mare lucru. E o zi de asteptare: medicii mei vor decide tratamentul pe care-l voi urma!
In seara asta se citeste Canonul Cel Mare al lui Andrei Criteanul!
Probabil ca nu voi putea sa-l ascult in direct, pe internet, dar o sa-l caut pe youtube! 

Iata un gand frumos primit de la prietena mea de suflet pe care Domnul mi-a trimis-o la ceas de incercare!

Photo : ""Nu poti sa le traiesti pe toate, si atunci important este sa traiesti esentialul, iar fiecare dintre noi are "esentialul sau".""

,,Nu poti sa le traiesti pe toate si, atunci, important este sa traiesti esentialul, iar fiecare dintre noi, are "esentialul sau".
Si o cafea proaspata, aburinda:
Cafeaua te asteapta, este calda, aromata...
De faci mofturi si n-o bei, altadata ai s-o vrei!
Am venit cu gand de bine,
Semn ca, m-am gandit la tine!
O zi buna, norocoasa, cat mai vesela, frumoasa!
.....

Photo : Buna diminea?a!...
Cafeaua te a?teapta,este calda,aromata...
De faci mofturi ?i n-o bei,altadata ai s-o vrei!
Am venit cu gînd de bine,
Semn ca m-am gîndit la tine!
O zi buna,norocoasa,cît mai vesela ?i frumoasa!
Un pupic î?i daruiesc,caci ca prietena te îndragesc...o zi minunata !!!!
Multumesc, Martha!
O zi minunata tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu