miercuri, 9 aprilie 2014

Z 62


Am facut supa vindecatoare a lui Hyppocrate! 

Cere ceva timp sa o treci prin sita... dar merita. 
Sunt chiar bucuroasa! Pentru inceput am facut-o pe cea originala. Data viitoare o voi incerca si pe cea Gerson. 

Asa cum spuneam, de doua zile am inceput ceea ce aici se cheama "la randonnée pédestre" de fapt, pe romaneste, merg cu spor pe un anume traseu. 
Alaltaieri am facut 3 km si ieri 4 km! ceea ce pt mine, care de 5 ani nu fac nici un fel de exercitiu fizic organizat, si sunt cu inima in gat... este colosal! 
Merg nu tocmai ca ma plimbare ci destul de sustinut, atat cat sa si transpir un pic.
Dupa cum am mai spus, miscare devine obligatorie cand organismul are de luptat cu atatea otravuri si suferinte.
Sa ma tina Dumnezeu caci fara el nu putem face nimic!

EVANGHELIA DE AZI

Şi trecând Iisus de acolo, a venit lângă Marea Galileii şi, suindu-Se în munte, a şezut acolo. Şi mulţimi multe au venit la El, având cu ei şchiopi, orbi, muţi, ciungi, şi mulţi alţii şi i-au pus la picioarele Lui, iar El i-a vindecat. Încât mulţimea se minuna văzând pe muţi vorbind, pe ciungi sănătoşi, pe şchiopi umblând şi pe orbi văzând, şi slăveau pe Dumnezeul lui Israel. 
Matei 15, 29-31



Photo



"Am mers si azi pe drumul meu
la pas cu Bunul Dumnezeu...
I-am dat in zori inima mea, rugand
din Duhul Sfant sa-mi dea...
Sa-mi poarte gandul calator
spre tot ce-i binefacator...
Si fericita-n drumul meu
Am mers la pas cu Dumnezeu!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu