vineri, 11 aprilie 2014

Z 64

Azi vine vacanta cu trenul... IN Franta! asa ca ... toata lumea este fericita. 

Ma gandesc sa prepar o lasagne de legume... ca sa sarbatorim cum se cuvine si... mai vedem noi ce inspiratie imi vine pentru sambata... 
Duminica e cu peste asa ca e mai simplu.
Eu imi continuu antrenamentele. Ieri am facut 6 km de mers, in principal prin padurea-parc de langa noi. Pana sa ajung insa in parc mi-am incantat ochii cu niste case absolut minunate... 
Vremea este superba, numai buna de plimbat, mai ales pentru luna aprilie, o luna capricioasa prin aceste locuri!
Se pare insa ca se va schimba... Nici nu ma mira: vor veni fiul meu si nora mea aici si ei, saracii, apuca mereu vreme rea!
Mana dreapta imi este tot mai mobila; ma servesc de ea cam 95%!
Saptamana viitoare imi vor progama si operatia pentru montarea camerei pentru perfuzii venoase, o mica instalatie care se fixeaza pe un vas mare in scopul de a proteja venele, care s-ar scleroza imediat! 
Interventia se face sub anestezie generala, fiind, la propriu, o adevarata operatie,  insa merita caci fiecare perfuzie va merge la sigur, fara ca venele sa devina niste bete in care nu mai intra nici pic de ser, cum era inainte vreme!
Ce inventie  minunata si asta! Imi amintesc de prietena mea, saracuta: in absolut toate venele posibile au intepat-o si, la sfarsit, nu mai era nici una buna!
In fine... trebuie sa vad toate aspectele pozitive!
Sotul prietenei mele de aici, din Paris, obisnuia sa spuna obsesiv: "Doamne, fereste de mai rau!"
Afara e frumos, a inflorit liliacul, ciresul japonez din curte s-a scuturat deja :( ... primavara ne cheama la viata!
Iata mai jos cum arata ciresii din Japonia la aceasta data!
Tot Marthei ii datorez frumusetea asta de fotografie!
Merci, suflete!












Images intégrées 1
 Ciresul japonez din curtea noastra ... luni  - caci azi e trist deja fara flori 













O zi binecuvantata!


EVANGHELIA ZILEI

Iar după ce a intrat în templu, s-au apropiat de El, pe când învăţa, arhiereii şi bătrânii poporului şi au zis: Cu ce putere faci acestea? Şi cine Ţi-a dat puterea aceasta? Răspunzând, Iisus le-a zis: Vă voi întreba şi Eu pe voi un cuvânt, pe care, de Mi-l veţi spune, şi Eu vă voi spune vouă cu ce putere fac acestea: Botezul lui Ioan de unde a fost? Din cer sau de la oameni? Iar ei cugetau întru sine, zicând: De vom zice: Din cer, ne va spune: De ce, dar, n-aţi crezut lui? Iar de vom zice: De la oameni, ne temem de popor, fiindcă toţi îl socotesc pe Ioan de prooroc. Şi răspunzând ei lui Iisus, au zis: Nu ştim. Zis-a lor şi El: Nici Eu nu vă spun cu ce putere fac acestea. 
Matei 21, 23-27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu